Jimat berganda ganda berbelanja di segifresh market!

Assalamualaikum/Hai,

Berbelanja di bulan Ramadan memang memerlukan kos yang tinggi. Kelengkapan dapur termasuk barangan basah dan kering memang wajib kena restock banyak-banyak at least untuk stok seminggu. 

Zaman serba moden dan canggih ni Harga barang boleh mengucap mahalnya tau! Kadang tu kena pikir banyak kali takut terover bajet. 

Jadilah pembeli yang bijak. 
Dan saya adalah Salah seorang pembeli yang bijak. 
Sebab apa? 
SEBAB saya restock Kelengkapan dapur di Segifresh Market yang berdekatan dengan kawasan rumah saya.. Rasa bersyukur jugalah sebab Ada outlet yang dekat dengan rumah. 

Selain Tempat untuk suri rumah/ibu bekerja yang restock barang, di segifresh market ni juga memang sesuai bagi pemborong-pemborong di luar sana dan juga peniaga-peniaga yang ingin membeli barang secara pukal dengan Harga yang paling jimat! 



Antara produk-produk yang hot di segifresh adalah dari jenama segifresh sendiri, Trader's choice, crowns choice, berkat dan Lain-lain. Jangan risau. Ianya semua halal taiyiban dan Ada kelulusan dari jakim. 

Instant 3 in 1 premix coffee dari jenama segifresh. 


Lepak santai depan TV sambil pekena secawan Instant 3 in 1 dari jenama segifresh sendiri pin best jugak. Just nice di bancuh dalam cawan. Raya nanti memang kena standby stok Kat rumah. Tetamu request air panas, zassss tak sampai 5 minit dah siap.. Hahaha.. 

Air longan dalam tin dari traders choice. 


Air Tembikai ais bancuh dengan buah longan dalam tin sangat sesuai untuk sejukkan tekak waktu Nak berbuka. Buah yang besar memang puas kita makan. Kalau nak tahu, buah longan ini adalah Salah satu agen milk booster bagi ibu menyusu tau! Saya seorang ibu menyusu jadi saya mesti pilih menu ni untuk di minum ketika berbuka.. Tiap Tiap Hari minum ni pon takpe sebab sedap.. 

Bihun dari jenama berkat. 


Sesekali kita tukarlah menu dari Nasi ke bihun goreng. Bihun dari jenama berkat yang saya beli di segifresh market ni tidak mengecewakan. Tak terlalu kenyal, tak terlalu lembik bila dah siap masak. Simpan stok untuk Raya. Tetamu datang masak ni pon ok. Sap sap soii siap dahh.. 

Tisu muka dari jenama traders choice.



Bila Ada anak kecik ni tisu memang kena banyak standby dalam rumah. Susu tumpah, makanan berterabur, air tumpah. Jenuhhh Nak mengelap. Cari tisu yang murah je. Jimat berganda OK! Kat mana? Semestinya segifresh laaa.. 

Selain barang barang yang saya senarai kan di atas, Sebenarnya banyak lagi barang yang saya beli. Ada stok sardin, laici dalam tin, susu pekat untuk bancuh Teh kegemaran suami, susu sejat untuk dessert, buat kuih untuk juadah berbuka dan tak Lupa juga susu serbuk coklat untuk anak anak. 

Raya nanti kalau korang bercadang Nak buat open house, haa sila terjah segifresh OK! Yang buat catering pon boleh juga borong Kat situ. One stop center.. Semua Ada. Jangan risau. Segifresh sekarang dah banyak outlet. Harga berpatutan dan Bahan mentah semua segar. 

Untuk Maklumat lanjut boleh layari :



#segifreshmarket #segifresh #segifreshpromosi #barangdapurmurah #hargaborong #shoppingbarangdapur #pasarayaborongruncit #barangdapurfresh #pasarsegar #janjisegi #janjisegar #ramadhanwithsegi

Till then gais! 


 -MrsPuex-

4 Comments

Halimah said…
Segifresh mmg murah2 barang2 dapurnya dan jugak barang basah yg fresh, kalau peniaga mmg suka borong di refresh.
Umi Nazrah said…
wah best nya. bagus lah ada tempat macam ni kan. jimat kita nak berbelanja ^_^
Sis Lin said…
Segarnya nengok air longan tu uiii...adeiiii
Johor takde lagi Segi ni, kalau ada leh serbu gak ...
Suria Amanda said…
Banyaknya shopping kat Segi Fresh..kenapa la kat Seremban xde...