BUFFET RAMADHAN DENGAN BERKONSEPKAN CITA RASA MUHIBBAH DARI PUSAT KONVENSYEN SHAH ALAM

Assalamualaikum/Hai, 


Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC) merupakan satu lokasi yang sinonim dan popular dengan majlis bufet ramadhan kembali lagi dengan tradisi bufet ramadhan bertemakan "Cta Rasa Muhibbah"bermula 25 mac hingga 19 April 2023.

Malaysia terkenal dengan kepelbagaiaan makanan tradisional hasil daripada pencampuran budaya pelbagai kaum etnik yang telah hidup bersama sejak beberapa generasi yang lalu. Mengambil inspirasi daripada pencampuran budaya dan situasi mesyarakat yang majmuk di Malaysia. SACC memilih Cta Rasa Muhibbah sebagai tema untuk meu bufet ramadhan kali ini.


Hidangan tradisi setiap kaum dengan gabungan lebih daripada 100 sajian menarik khas buat pengunjung SACC. Setiap kali ramadhan, sudah menjagi kelaziman bagi SACC untuk menyediakan hidangan utama iaitu Kambing Kebuli yang sering menjadi tumpuan pengunjung.










Jangan lepaskan peluang untuk menikmati hidangan istimewa seperti Ayam Bakar bersantan, Kambing Varuval, Ikan Stim Ala Nyonya, Daging BakarMasak Lemak, Udang Goreng Telur Asin dan sebagainya. Tambahan lagi, SACC turut menyediakan gerai makanan yang menyajikan Mee Kari Nyonya, Apam Leggang, Gerai Mamak, Aneka Goreng-Goreng, Sup Periuk dan banyak lagi.



Menyedari unjuran agama islam untuk perbanyakkan ibadah di bulan ramadhan, SACC mengambil satu inisiatif mulia untuk bekerjasama dengan pihak MyFundAction dalam membantu mengumpul dana untuk penambahbaikan Program Pendidikan Kanak-Kanak B40 di Selangor. Program CSR ini memberi peluang kepada pengunjung SACC untuk berbuka sambil beramal. Mekanisma yang digunakan adalah melalui setiap baucar pembelian awal bufet ramadhan yang dijual dengan harga Rm88.00, Rm1.00 akan disalurkan bersama-sama dengan sumbangan lain kepada program yang telah diamanahkan oleh MyFundAction ini.

Harga Promosi Pembukaan : RM78.++ 
*Tempahan hanya sah digunakan pada 25-30 Mac 2023
*Pembelian sehingga 24 Mac 2023

Harga Pembelia Awal : RM88.++
*Tempahan sah daripada 25 Mac - 19 April 2023
*Pembelian sehingga 24 Mac 2023

Harga Biasa : RM 98.++ (Dewasa) , RM58.++(Kanak-Kanak 7-12 tahun)


Sila layari link di bawah untuk mendapatkan harga promosi :
www.sacc.com.my/ramadan-buffet

*Tertakluk pada terma dan syarat 
*Harga tidak termasuk SST

Jika korang nak buat tempahan awal, korang boleh hubungi SACC seperti info dibawah :

No Tel : 03-55118858
Facebook : www.facebook.com/SACCOfficialnew
Instagram : www.instagram.com/shahalamconventioncentre
Website : www.sacc.com.my


urs truly saja nak interprem..
hehehe..

 -MrsPuex-

0 Comments