Skip to main content

Posts

Showing posts with the label instavid .

Lolipop Pelangi Kungfu Husle

Assalamualaikum..   kanak- kanak dan gula gula memang tak dapat dipisahkan. Apabila dedua bercantum, bersatu maka dunia ini mereka yang punya.. betapa kenikmatan gula gula tersebut..   hahahaaa...   Kejadian berlaku apabila anak bujang ternampak kanak kanak lain membelai lolipop pelangi di KLIA, Sepang haritu..(waktu hantar nek long blah papa pegi umrah)   Maka,   berantakan nakkan gegula tersebut.. kauu tauu betapa mahalnya membeli gegula tersebut di airport?? tak boleh beli satu, kang kesian kakak melopong tengok adik makan.. tak sanggup mama ..   mama kene pauu 2 ketol lolipop yang memakan masa 1 minggu nak abihkannya..hahahaa..     Nahhh..layankan gelagat bebudak dapat habuan.   senyap, kusyuk dan tawaddukknya mereka..           ni ape kes ni adek?? haihh...memacam perangai awak yeee.. ^__^   Nah layankan plak video dari my insta : ...

Kene marah dan merajuk!

Assalamualaikum.. sayangkan anak tangan tangan kan.. nanti banyak lemak +banyak songeh die.. terlalu manjer tak boleh, terlalu garang macam singa pon tak boleh jugak.. mak mak , bapak bapak luar sana mesti dah lali dengan dilema cenggini.. heee.. Nah, antara scene drama anak dan bapak yang sempat dirakam.. jarang jarang dpt rekod moment camni.. adek kene marah ngn papa sebab die dah pandai buat buat ludah.. hoiiii..naik hangin ok..mane tah die blaja..harus benteras awal..nanti lelama naik tocang budak budak nih.. Yours Truly ;P