Skip to main content

Posts

Showing posts with the label kisah kami

Morning Walk @ Tasik Permaisuri

Assalamualaikum.. Pepagi sabtu lil aireen dah bngun awl semata-mata nak ikut ucu gi morning walk kt tasik permaisuri.. semangat gile hokey!! mak-mak buyong nih pon semangat skali..opah pon kene hangkut skali joging lite2 ngn weols..so enjoyy.. tapi xde gamba ai n opah..hukhuk.. sekeping ni pon jadiklah..:D lil aireen wif ucu,pa'ucu n lil qisya.. Sekian,terima kasih.. Yours Truly ;P

Wordless Wednesday :: 21.12.2011

Assalamualaikum.. ** jgn x caye kami sanding lagik skali..hihihi... Yours Truly ;P

Alhamdulilah, Rezeki Dari Allah..Terima Kasih Allah

Assalamualaikum.. Just nak share my happines with u guyss.. sharing is caring rite?? * * * * YESS.. i'm 5 weeks in pregnancy.. kengkawan doakan kesejahteraan mama n baby yee.. masa lil aireen dulu aku cek 3/12/2007 but yang ni 2/12/2011.. hmmm..hagak2 bby akan sama bulan ngn kakak aireen dan jugak papanya = OGOS.. dan x silap aku masa tu adalah bulan raya jugak.. dann sekali lagik aku akan berpantang pd bulan perayaan.. YA Allah.. semoga KAU permudahkan segala urusanku dan berikan kesihatan yang baik untuk aku dan baby .. nevess, happy, teruja..sume prasaan ada.. Terima Kasih Allah.. Yours Truly ;P

Dia Punya Hobi Terbaru - Impress!!

Assalamualaikum.. As a mama kepada seorang permaisuri hati, kekadang terasa sgt teruja dan impress tatkala melihat / menengok tahap perkembangan si permaisuri hati berkembang satu per satu.. Subhanallah.. Dan sejenak itu teringat : Ya Allah, dah besar dah / dah anak dara dah dia.. Ku panjatkan doa :Semoga Engkau lindunginya dari segala kecelakaan / kesakitan dan Engkau peliharalah dia supaya dia menjadi seorang anak yang bijak, cantek, solehah dan taat kepada ibu bapa. Perkembangan terkininya adalah tidak boleh berenggang dengan buku, pensel dan pemadam..asal free jek mesti dicapai barang-barang tuh dan mulalah mencoret sesuatu yang hanya die jek yang paham.. Semoga minat barunya akan terus kekal dan semangat smpai bila-bila.. InsyaAllah.. lokasi kat rumah..setakat ni die x penah conteng dinding nan merah tuh lagi..alhamdulilah.. cuma sofa jek x dpt diselamatkan...boleh refer entri kt sini : Natural Artwork! Lokasi kt Naza world, Klang - folo papa meet client. tanpa sega...

Entry Spesel Untuk Mr Hubby!!

Assalamualaikum.. Dear Mohd Azahari.: Hari ni Bestday awak, So nak cakap :: H.A.P.P.Y .B.I.R.T.H.D.A.Y Ni pic spesel untuk AWAK.. NAH!! spesel kan gamba ni?? hik hik hik.. Pesanan Khidmat Masyarakat dari Istri Terchenta :  Semoga panjang umur Semoga dimurahkan rezeki awak dan anak bini awak Semoga bertambah ke'lawak'an awak dari semasa ke semasa tanpa jemu Semoga menjadi soulmate, bedmate dan segala mate yang ade kepada istri terchenta sehingga hayat dikandung badan.. Saya Sayang Awak Sampai Akhirat! Yours Truly ;P

bawak besday gurl dinner kt kedai Upin Ipin Seksyen 13 Shah Alam..

Assalamualaikum.. Hamboi... x hagak-hagak.. kekecik dh bwk gi dinner gitu..ajarlah anak cmtuh kan.. ko ade sorang anak boleh la nk menggedik bwk gi dinner.. kang klo berderet cam keteapi menjawap la bapaknye..hikhikhik... Tempat yang di tuju! mereka-mereka inilah yg buat company tu kaya! tgh mikiokan menu utk dak kenit nih.. maklumla memasing kekenyangan lepas berbuke cube utk pilih menu sendrik tp sebenarnye nk tgk gamba2 kt dlm menu tuh.. sian tukang amek oder nunggu dengan penuh kesabaran sudahnye inilah menu yang kami pesan utk dak kenit nih.. 10 cucuk satay ayam.. sambil makan sambil tunjuk gamba katon.. buku menu tuh mmg sangat menarik perhatian kanak-kanak.. mama wif lil aireen.. Sekian.. Yours Truly ;P

Kek Comey Untuk Budak Comey

Assalamualaikum.. Tamo ckp panjang lebar, moh layankan prasaan gumbira si kenit nih bile dpt kek.. size is doesn't metter hokeyy, yang penting itu adalah KEK! muahahaa...mama yang sgt kedekut! bukan kedekut taww..pembaziran itu amalan syaitan! kalo beli kek boolatt yang besau, takkan boleh habis punye walaupun dh disedekahkan kt jiran tetangge.. kalo baki yg disimpan dlm peti ais, kompom cenggitu la elok terletak untuk sekian lamenye.. Jom tengok gelagat die potong kek selepas waktu berbuke pose.. kes x sabar nk potong la tuhh!! stenby mode! fuhh..fuhhh..tiup lilin smbil air liur menjejeh ke lantai.. aksi nk buat 3 jari  yeahh..berjaya..muke ade sinyummm kasi close-up kek comey.. ponnn jadikk!! udah-udah le tuh sayang ooii!! nk tunjuk yg die mkn kek dengan bersungguh2 ermmmm...shedaappp!!! mode : sangat hepi kalo tgk die hepi hepi... mama n papa luv u very the much! Yours Truly ;P

I Cinta U Sampai Mati..

Assalamualaikum.. Entry hari ni adalah entry jiwang tahap karat..ngeeeee.... Mak terkujat nyahh sbb tetibe ade delivery a bouquet of 8 rosess terus ke muka pintu kaunter opis aku ni..sape yg bagi?? of coss la my chenta hati yg tetibe meng'kujat'kan bini die di pagi hari.. Seronottt!!! Happyyy!!! Terharu!!! Alhamdulilah cinta kami masih kukuh bersemi  saban hari.. tipu la klo x de gadoh-gadoh kannn... cam lagu p ramlee : sedangkan lidah lagi tergeget, inikan pula somi istri ...eceehhh....gasak kooo!!! a bouquet of red roses..luv itt!!! attached together wif the cute card.. time kasih awakkk!! ** hagak2 klo saya merajuk2, awk nk x bg munge kt saye??hihihi.... ** drama  melayu dh nih!!

Happy 4th Wedd Anniversary

Assalamualaikum..mempersembahkan !!! KRONOLOGI KISAH CINTA SATUKAN KAMI : Hari ini, sedetik lebih ini genap la usia perkahwinan kami yang ke-4..detik-detik perkenalan semula antara senior single dan junior single dan sesi beramah sambil menyendeng2 mesra tanpa sedar telah berlaku di puncak bukit tabuh,taman melawati sekitar September 2006.. **mampos aku klo abah tau time nih..hikhik. . kami yang sangat kudus ketika ini.. dengan berlandaskan ayat power dari ku iaitu dengan panggilan DARLING secara tetibe kepadanya, terus hatinya menjadi cair secair freezer yang dipadamkan suisnya.. pada 14 November 2006 ku terus dilamar oleh sang jejaka di suatu tempat yang kini menjadi sejarah hidup kami...di mana??biarlah rahsia yaa..auwwww!!! Maka, bermulalah langkah yang menyatukan 2 hati nan suci bersih lagik indah ini dengan ikatan tali pertunangan pada tanggal 27 Januari 2007.. bakal MIL menyarungkan cincin di jari manisku Dan seterusnya ikatan diikat serapi-rapinya oleh sang ...