Skip to main content

Posts

Wordless Wednesday ::Welcome ISO!!!

Assalamualaikumm.. Wordless Wednesday.. Opisku kene audit oleh SIRIM starting tomorow until friday.. prasaan???sngtt menyampahh sebb sangat penat sebab lgi aku adalah esisten document controller which is kene bantu bos hapdet segala doc yg berkaitan ngn kualiti :: manual kualiti / prosedur kualiti kt opis nih.. alhamdulilah dh setel sume doc smlm.n harini nk hapdet my FAIL MEJA pulakkss.. ape ape pon..kite enjoyyy!!! Yours Truly ;P

ENTRY KHAS UTK DAK2 SRK KG CHERAS BARU (1983-2000)

Assalamualaikum.. entry khas utk kwn2 blogku yang same sekolah rendah ngn aku.. eyh..adekee???adee..ade...sape??/jeng..jeng..jenggg...hihii.. Jom la kite ramai-ramai memeriahkan majlis Alumni yang julung-julung kali diadakan nih...  further info ley tgk kat FB..PM saya pon bole on be half organizer..support nihh...huhu.. Semangat sgt nak join..insyllh kalo x de pape halangan.. nak main bola jaring jugak nih...tgh cri staminaku..hihi... sooo....bekas-bekas murid SRKKCB..jom la kiteeee... bole berphoto gedixx sesame gak..:D Yours Truly ;P

Jom Sokong Blogger Malaysia Dalam Nuffnang Asia Pasific Blog Awards 2011

Assalamualaikum.. http://awards.nuffnang.com/2011/ Kompomkan ramai blogger post entry psl nih.. aku pon nak jugakla.. sapot blogger mesia la katekan.. aku dah..korang dah ke blom?? jgn lupe vote setiap 2 jam.. camne nak vote??usha jek kt tepi sidebar aku tuh..jomm kawan-kawan... antara blogger mesia yang dinominatekan : abang nara -  http://beautifulnara.com/   hanis zalikha -  http://inibelogsaya.blogspot.com/   jomm korannggg!!!..undi skang setiap 2 jam smpai 27 Nov 2011 .. lagu khs utk dorang : SELAMANYAA..SELAMANYA.. SELAMANYA BLOGGER MALAYSIA.. SELAMANYA..SELAMANYA.. SELAMANYA BLOGGER MALAYSIA ecehhh..semangat koooo!!! idup bloggerr!!! Yours Truly ;P

Ulang Alik.

Assalamualaikumm.. Seminggu ni aku berulang-alik..cheras baru - shah alam..umah mak abah - opis kt shah alam.. toksah nk ckp la kepenatan hadap jem & tol pegi &balik.hari-hari smpai umah lps maghrib...tapi ku redhaa..demi nak duduk seminggu yg penuh bermakna ngn mak bah..ecerhhh....org yg paling suke adalah lil aireen..x yah gi skool..jadi esisten opah jaga qisya..hihi..langsung x nangis anta mama dpn pintu klo nk gi keje..selalu-selalu kompom cebek dlm kete otw nk ke skool die..ape kess??kene buli kah dia??uhuhu..kene investigate nih..later on laa...skang mood tgh rilek..layankan ajek.. y berulang alik nih??buang tebiat dh ke??no no noo... hasben menginduksikan diri / bertapa 5 hari 4 mlm kat Nur Lembah Pangsun, Hulu Langat..ku ditinggalkan demi kerjaya..sobb..sobb.. part yg paling best adalah semalam..semalam adalah hari rabu..ade ape ngn hari rabu??jengg...jeng..jeng...pasar malam blakang umah la derrr...nasibla ujan x lame..sempat ku terjah pasar malam utk kesekia...

Sambung Study!!

Assalamualaikumm.. kepala otak nih sedang berkira-kira dan berpikir-pikir nak sambung study.. tapi ape ape pon kene mintak persetujuan BIG BOSS a.k.a my hubby..sebab die pon ade pasang niat nk smbung jugak.. tapi hatiku meronta-ronta ni nk futher..x jauh pon..kt UPM - PJJ..ade kluar iklan and last date apply 28 nov 2011 ni.. lagik meroyan nak smbung bersama-sama geng masa degree..ade geng baru best nk futher bro!!.. Ya Allah Ya Tuhanku..andai ini yang terbaik untuk ku dan keluargaku, KAU perkenankanlah permintaan kecil hambamu ini..KAU sejukkan la hati BIG BOSS ku untuk memberi kelulusan untuk keputusanku..KAU permudahkanlah segala urusanku.. aminnnnn...ya rabbal alaminn... Yours Truly ;P

Wiken Outing - Sungai Congkak PART 2

Assalamualaikum.. Ok, tamo cite lelebih sbb aku pon bukan pandai nk karang cite pon..*kes mls nk crik idea plus ngantok tp nk updet blog jugak..gasakkk!! layankan gamba xtvt mandi kami-kami kt congkak..tema : sempoi..x byk snap gmba sbb tgh kusyuk menghadap keindahan ciptaan Allah..Air sungai memula jernih tp lps ujan bertuka jadi kerus tp kitorg layankan jek mandi..sejuk tetap sejuk koo...suke!! mandor kecik sedang memonitor org besauu..  dh setel memantau, test kesejukan air sungai..eyh, brani maknye tinggalkan die sensorg?? die tidak keseorangan lee..dimonitor ngn papa..giloo ko nk tinggalkan ank sensorang mandi kt sungai.. air yg x brp nak jernih..al-maklumla mandi lps ujan.. tp kitorg servey dulu kot2 ada x ibu air ke.. aspek keselamatan penting uolss.. hepi, hepi jugak..keselamatan wajib diutamakan ok! view captured from river..tu la gazebo kami.. btol2 dpn entrance..kes memasing mls nak menapak jejauh plus ujan.. sesi mandi ngn kawan-kawan.. ...

Weekend Outing - Sungai Congkak, Hulu Langat-PART 1

Assalamualaikum.. Entry Part 1 : Mukadimahnyaa.. Sabtu lepas ( 12.11.2011) x-ofismate asben, dak2 IT department UNIKL buat mini gathering kt sungai congkak.Walaupun dari subuh ujan lebat, pastuh x lebat, pastuh lebat balik, kitorg tetap memproceedkan diri semata-mata nak bawak aireen mandi sungai lagik dan jumpe mmber2 lame asben..konon nk ilangkan rindu kt kwn2 lame la tuh... ni papan tanda destinasi sasaran weols : kadar bayaran : dewasa : RM1.00 ( kanak-kanak bwh 12 thun FOC) parking : RM2.00 sehari suntuk selagi ade parking bile revise balik xtvt mandi manda, huh..2 minggu lps mandi kt lubuk manggis ngn jiran tetangge, minggu lps a day b4 raya haji gi mandi laut kt pd, last wiken mandi sungai lagikk..heavenn.. 1 family kene donate rm20 utk xtvt ber-BBQ..hasilnya adalah sgtt bykk mkanan..bestt!! hasil menu utk RM20.00 per family : sandwish, mehun goreng, spegetti - org2 kt atas adalah org kuat utk bab makan..hihi..tq! ok, kite close up sikit : hotdog,fishbal...