Skip to main content

Posts

Wordless wednesday :: 15042015

   Assalamualaikum.. Wordless wednesday 15042015 Photo bomb setepek muka tuan belog bersama bawal aidijuma green label.. Kenape xde purple label?? Kenape??kenape?? kening mcm retis elfira loy..eyh..elfira loy yg tiru kening kite tau..hahaha..ko hadoo!! P/s : day 2 jd urus setia kursus teknikal di makmal vektor, klang.. Huaarghhh!!! Mata sila bertahan..

Operasi 5s toys anak anak

Assalamualaikum.. Xtvt last wiken.. Operasi mengemas toys anak anak.. Ala ala 5S la kekdahnye.. Memandangkan papanye ostesen ke selatan tanah air, maka terpaksalah buat xtvt in house.. Mata mama dah semak tgk toys lintang pukang berlonggok tah pape tah.. Sakitnya tuh di sini tauu.. Banyak sampah dari toys..hahahaa.. Pastu mcm mcm khazanah kepunyaan mama papa terjumpe kembali..adoii anak oii.. Orang yang paling ringan tulang adalah my anak bujang.. Biasalah, anak no 2 kan rajin rajin belaka..sebab mama pon anak no2..sep sikit dik sebab kita sama rajin..hahahaa.. Kakak? Hmmm rajin jugak..tp lepas habis kemas baru rajin MAIN! Sabarr jek la mak kauu ni.. Kemain semangat sorting barang.. Sambil tu membebel bebel.. Qc tgk toys tu ok ke tidak.. Semangat waja tau adik ni.. Terharu mama.. Dah selesai baru nampak kakak.. Die yang lg hover nak tido dlm khemah tu siapa angkut bantal.. Hasilnya, 2 plastik sampah! Semua toys yang x dpt diselamatkan lagi.. Semak je kalau simpa...

Rempah Ayam Goreng Tandoori

 Assalamualaikum..   Benda best sure aku akan share ngn rakan alam maya ni tau.. tak bestt simpan sorang..hahahaa..   Rempah Ayam Goreng Tandoori..sekarang sudah boleh makan bila2 masa anda suka.. takyah susah2 nak pi mamak sana..   Gorenglah berapa banyak ketol yang anda mahu.. Seriuss, memang sedapp dap dapp tau..   Anak-anak aku ratah sajee ayam tuh..tak bagi peluang mamanye nak makan seketol ayam.. just dapat cubit2 jekk..   Tabur rempah ayam goreng tandoori kt ayam.. aku pilih drumstick sebab anak anak suka makan ayam upin ipin ni..   Gaul sehingga rata.. tak payah letak pape..garam semua dah ada.. perap dalam 5 minit utk hasil yang menakjubkan..     Tadaaaa... jimat, sedap dan rangup uols!! *gambar hari pertama*   Gambar hari kedua.. deco bersama salad.. nyummmsss...   Nah bidioo..   Lunch bersama #homemade #ayamtandoori ..bak kata pa...

Giveaway PROJEK APRIL by Syira Lokman

Assalamualaikum.. saya join!     Klik Banner untuk join giveaway ni ye..   nah hadiah-hadiah menawan untuk yang bertuah :   Wang tunai RM30  [Gnor.gnur] Wang tunai RM20  [yanayani] Wang tunai RM20  [yana] Wang tunai RM10 x3  [Zaidatulazney] Wang tunai RM10  [Khaty] Wang tunai RM10  [sitiliza.aufa] Wang tunai RM10  [ikazulaikha] 2 dress and 1 bawal ruffle x1  [nurul] Tudung x1  [embun] Rempah ayam tandoori x1  [embun] Tudung bawal sequin x5  [mrspuex]   Tapak Iklan free selama sebulan  [Syira] Pemilihan pemenang : pemilihan 100% secara random oleh Syira sendiri (penganjur) :)   pssttt : paling best, seponser pon boleh join..i is seponser salah satu hadiah menawan tersebut..heheee... join tauu...mane tau rezeki dari readers blog mrspuex nih..      Yours Truly ;P

Nak Menang I-Phong Pliss!!

 Assalamualaikum..   Today malas nak ber WW.. Malas jugak nak celoteh pepanjang..   cumaa..   nak bagitauu..   kite dah terbeli set combo B dari produk #SeqyBeauty ni.. Berkat godaan blogger NameeRoslan juga..   Arrrghhhhh...   lepas tu dibakoorrr sebakorr bakorr nye oleh blogger ceera.. aku ni jenis tak tahan dibakor.. nak nak, kawan sekolah yang membakor *motip bgtau 1 skolah?hahaa.. cepat kesiann.. terus la terbeli..       BBcream tu dah beli 3x round - best! cleanser blom try lagi..abiskan pencuci lama dulu.. sakura mask - dah pkai 2 malam berturut2. - sejuppp je muka.. hakak suka dikk.. muka hakak cekelat memang taklahh nak dapatkan pinkish pinkish tu keennn..hahahahaa.. harap maklonngg..   pastu kan, ada contest i phong utk sakura mask ni.. tarikh luput contest 30 April ni...   rasa kagum nak join jugak.. mane tau rezeki hakak kannn.. ...

Tewas!

Assalamualaikum.. Dari semalam rasa tak sedap badan. Tekak macam ada benjol besar.sakit telan ailio. Badan seram sejuk. Kepala pening. Tengok anak bujang jadi lapan orang. parah dah.. tapi still buat donno je.. Harini, Tewas. Datang keje juga sebab tak suka dok umah. Telan panadol actifast dengan harapan demam/sakit kepala tak merebak. Doakan saya cepat sembuh ya.. Sakit penghapus dosa kecil. Terima kasih sahabat dunia akhirat yang hulurkan panadol ni.. Jap lagi nak cek bp.. Yours Truly ;P

Alfio Raldo : The Italian Elegance

Assalamualaikum. Baru-baru ni aku dapat jemputan ke An evening with bloggers & Alfio Raldo. Jemputan dari Team HaiBloggers! dan HalimBrothers . Mula-mula tertengok handbags terus vavavavaaaaa.. serius Elegance sangat design-design untuk this coming hari raya collection. Kita, orang perempuan expecially la kan, akan terus teruja gile bila tengok benda yang cantik-cantik. color handbag Alfio Raldo ni memang up-to-date. Dulu, dengar je Produk Alfio Raldo terus terbayang untuk wanita-wanita highclass je.. Sekarang, semua golongan wanita boleh bergaya dengan produk ni.. Design untuk remaja perempuan pon ada juga tau. harga?? masih dalam lingkungan mampu milik.heheee.. Welcoming speech from Our beautiful ChairLady, Puan Leny Adam.. Speech from  Alfio Raldo MD, Mr.Jordan Ling.. Seterusnya kami dibawa untuk tour butik dan diperkenalkan dengan setiap produk yang ada dalam butik Alfio Raldo oleh Mr Jordan Ling sendiri. Antaranya adalah Handbag, Jam tangan, S...