Skip to main content

Posts

KO Skin Specialist Melancarkan Mesin Rawatan Laser Terkini PicoWay

Assalamualaikum/Hai, Klinik Pakar Kulit KO berdedikasi untuk membantu orang ramai melalui perubatan dermatologi rawatan estetik dan rawatan laser di Malaysia. Dengan teknologi kosmetik yang terbukti dan prosedur yang inovatif, kualiti perkhidmatan pengamal perubatan berdaftar yang sentiasa terjamin. Tak hairanlah dengan kepakaran yang ada, ramai pelanggan memilih Klinik Pakar Kulit KO untuk membuat rawatan terutamanya dikalangan rakan artis. kesan dia memang terbukti dan tanpa kesakitan dalam melakukan prosedur rawatan. Pelancaran The Revolutionary Picosecond Laser Terbaru, semasa majlis pelancaran The Revolutionary Pico Second Laser anjuran KO Skin Specialist dan PicoWay Di Hotel Aloft Kuala Lumpur Sentral pada 21 Februari 2017 yang lepas, mesin laser PicoWay diperkenalkan sekali yang bernilai berjuta dollar serta kejayaannya sebagai peneraju teknologi rawatan dermatologi yang terkini. PicoWay adalah teknologi laser propietari milik syarikat alatan perubatan es...

Macam tak percaya jee!

Assalamualaikum/Hai, sambungan dari entry INI Macam tak percaya je aku dah sampai Langkawi. susah sangat aku nak jejak ke langkawi ni.. semacam terkena sumpahan pon ade gak aku rasa..hahahhaaha.. nasib baik pegi atas urusan kerja dan itu dah bersyukur sangat dah.. ni wishlist tahun 2016 tau.. nak jejak kaki ke Langkawi.. jujur cakap, kita tak pernah pegi langkawi .. serius, tak tipu.. umur 34 tahun baru kita sampai sini.. perasaan?? opkos la gumbiree.. misi 2016 dah tercapai.. kita stay 3 hari 2 mlm kat area pekan kuah . menginap kat Akademi Koreksional Malaysia. dari jeti tu kite jalan kaki berjemaah je menghala ke akademi ni.. chalet so farr memuaskan hati. besarrr untuk 2 orang duduk. view depan chalet. hutan belantara..damaii jee.. well.. bila pergi  kursus, jangan berharap la dpt nak jjcm seluruh langkawi ni ye.. dapat curi curi keluar lepas kelas pon dah cukup gumbira di hati. paling bahagia bila cita-cita kau n...

Love Nature : Bukit Gasing , Petaling Jaya

Assalamualaikum/Hai, sesekali kita hangkut anak menikmat keindahan alam semulajadi.. sesekali kita bagi anak rasa keseronokan hobi kita.. sesekali kita bagi anak rasa kepayahan merentas hutan.. sesekali kita bagi anak keluarkan peluh dia walaupun peluh mak dia berjurai jurai..hahahaa.. ke mane kita neyy?? kita ke Bukit Gasing, Petaling Jaya. Mak dia sekarang mampu naik bukit je.. cari stamina dulu sebelum naik gunung.. rindu tu mmg rindu sesangat.. rindu bau hutan rindu kotor rindu dengar bunyi aliran sungai yang mengalir rindu nak menangis dlm hutan sebab tak larat nak jalan dah a.k.a pancit..hehehehee pintu depan  team mak- mak bersama anak anak yang join.. masih bertenaga.. masa 1st hike dulu aku kt pencawang sana.. ni masa 2nd hike. try track baru.. dia punye speed amboiiii sangatt.. mak jadi sweeper dok belakang sekali.. anak dok barisan paling depan.. mencicittt deme ni semua.. semput mak-mak mengejorr anak memasing..hahahaaa.. ...