Semalam Punye Ceriter

Assalamualaikum,

**menaip sambil hati bengkakk!!**

Ceriter semalam sejurus aku balik keje amek anak-anak kat neseri cam biase..
sekali pengasuh dengan selamber bagitau yg die ade add on susu fm kt my qaid dengan alasan x cukup susu mama..

whatt thee!!!
tergamam kejap kat depan gate..
then aku tnye bp oz die taruk??
1oz katenye sbb dh ptg n susu dh abis..
**betol ke x 1oz tuh..lgi satu tah sape punye susu tahh...hishhh...kong ajoorr rasee!!!
nape x kol aku trus???berdesup jek aku boleh hantarkan..
5 botol xkan x cukup??ni mesti ade berlaku pembaziran nih..manelah tauu..

dengan tidak semena2, aku dah pon sekolahkan pengasuh muda tu dgn cara yang penuh berhemah hemah..
kang nak ku maki, lain jadik nye nnti..
ade yang dilambung pulak si qaid kt neseri tuh..
ohh...tidak...tidakk..

tapii...dalam hati, luluhnye toksah la nak cakap..
sentap mak nook..
x penah sepanjang nak menjangkau 8 bulan ni, setitik susu FM pn aku sumbat kt bby aku..
semata2 susu aku tauuuu!!! ..haihh...
xpelah,nak buat camne, bende dah jadi.. **nanges dalam hati**
sepanjang malam monitor kot kot die ade elergik ngn susu FM..manelah tau kan..
kot jadik mcm my niece, qaira yang elergik susu tepung lembu..

Alhamdulillah xde perkara yang diingini berlaku..lege disitu..

Ok, try to take it as a positive site..

harini, pagi tadi aku hantar, pengasuh tu mintak maap lagi..
katenye ingtkan qaid minum susu tepung jugak..
adoii la adik adik...dah ku hantar susu fresh hari2 xkan xtau lgik??
lagik sekali aku pesan, if x cukup, just kol n i'll be there ASAP..ASAP uolss ASAP..
bukan jauh opis n rumah..bole jek larik kejap..

until jam 5pm..xde kol kol..so aku harap susu adalah mencukupi..

now dah 5.30pm..time to berambsss...huhu..

sekian, luahan perasaan dariku..



Yours Truly ;P

0 Comments