Skip to main content

Perkembangan KAMI

Assalamualaikum..

Harini genap my lil hero 9 bulan..
Dah besar dah anak bujang mama ni..

Perkembangan setakat 9 bulan:
- Dah tumbuh 2 batang gigi..
- Dah ada kemajuan perangai : mengamuk sakan klo kita amek barang kat tangan die..geremm..
- blom boleh nak duduk sendiri..klo kita dudukkan lelama nnti die tersenget2..hihi..
- suka senyum meleret-leret..bajet ensem bergaya gituu..suweett..

gambar terkini budak 9 bulan nih:

bagi kayu drum utk ketuk dram tapi dia bantai gigit kayu tuh..haih..

takmo dok diam, mama ltk dalam bakul..senang skit nak monitor..huhu..    





Perkembangan si kakak :
 - semakin rajin mewarna. tak lupa jugak semakin rajin buat arts kat dinding..*tepuk dahi menengokkannye..
- semakin manja + notty..or mama semakin x menyabar kot?? *hari2 ketap bibir tgk die
- sifat ke'kakak'an semakin tinggi..tapi kadang-kadang sifat diktator kat adik semakin menebal..\

 Gambar terkini kakak :

kaler2 tu die pilih sendiri..nice la jugak..arts kat dinding tu pon die yang wujudkan..

Perkembangan mama :
 - target nak kurus semakin berjaya nampaknya..banyak kain baju kurung dah longgar..kikiki...
 - hidup semakin tonggang langgang sejak beranak 2..tapi tetap senyum melayan kerenah anak2. mungkin perlu manage timing kot..

Gambar terkini mama :

berjaya menyarung baju tahun 2007 - baju masa anak dara..vavavavava...

 Perkembangan papa :
 - semakin menjadi2 kesibukkannya..tiap2  minggu mesti kene ostesen..lgik kerap ostesen bila nak pilihanraya ni..**stress menengoknya..

Gambar terkini :
 takde. nampak ??? die mmg sibuk kann?? sob sob sob..

Ape pon perkembangan kami, kami harap kami dapat melaluinya dengan tenang..
go with the floww...

Sekian, terima kasih..

Yours Truly ;P

Comments

HeNRieTTa JoSe said…
Anak teruna dh ada gg...someinye....anak dara dh mkin begaya skang....tetap maintain kiut....mamanya? Bju zaman anak dara?bestnye.....
Unknown said…
Mak Jeles nengokkan badan mu yg slim river

fitam!! bile aku nak kurus niehhh

Popular posts from this blog

Pameran Projek Shinkansen Di ISetan The Japan Store LOT 10 Kuala Lumpur

Assalamualaikum/Hai, Kementerian Tanah, Infrastruktur, Pengangkutan dan Pelancongan Jepun bersama-sama dengan Isetan The Japan Store telah  melancarkan pameran di Jepun Shinkansen di Lot 10 Shopping Centre. Pameran ini akan berlangsung sehingga 9 Mac 2017 di Level 1 daripada Isetan The Japan Store. Acara ini diadakan untuk memberi kesedaran dan pengetahuan tentang Projek Shinkansen yang sangat menarik. Ini termasuk ciri-ciri keselamatan yang sangat diiktiraf daripada Shinkansen yang akan memberi manfaat kepada rakyat Malaysia di masa akan datang. Lokasi pameran, Isetan The Japan Store, menawarkan pelbagai produk Jepun dan pengalaman budaya Jepun dari tradisi purba dengan teknologi terkini, dan pelbagai fesyen, gaya hidup untuk makanan sebagai kedai khusus memperkenalkan Jepun. A diorama kereta api yang dianggap sebagai salah satu yang terbesar di Asia akan dipaparkan semasa pameran itu, menyatakan keindahan dari Shinkansen yang termaju dan keunikan ...

6 Ramadhan yang dikenang sampai bila bila

Assalamualaikum.. 6 Ramadhan 1433H/26 Julai 2012: Sesubuh hening time mak mak tengah sibuk nak siapkan sahur, time tu la air ketuban pecah, menanti saat kelahiran si comel ni.. Sesubuh itulah Papa drift dari shah alam straight ke hosp ampang dalam masa lebih kurang 15-20 mnt je.. Tak lupa malam sebelumnya mama berbuka dengan bahagianya juadah kambing golek di hotel area shah alam bersama jiran jiran yang ohsem..semua kenangan tu masih segar dlm hati mama.. Dalam tahun islam, 6 ramadhan, jam 4.52 petang..lahir seorang khalifah kecil, Muhammad Airiel Qaid bin Mohd Azahari ..semoga menjadi seorang anak yang soleh, taat dan sentiasa dilindungi Allah selalu.. Mama papa kakak always love u..haihh..cptnya masa berlalu..cepatnya anak mama membesar... Selamat Ulang tahun yang ke-2 sayang mama, manja mama.. Yours Truly ;P

SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER!!

Assalamualaikumm.. Saya budak baru blaja.. so saya mau kenal ramai kawan. thx luna sbb buat segmen cenggini.. besttt!!! Anda mau ramai follower?? jom terjah blog LUNA LANUN nih.. SYARAT PENYERTAAN: Buat satu entri bertajuk: SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER DONE! Letakkan header blog LUNA LANUN. DONE! Linkkan kepada entri ini. DONE! Siap entri?! Letakkan link entri anda dalam ruangan komen di bawah. DONE! Yours Truly ;P