Video Raya Dari PETRONAS : Ke Pangkuan BONDA

Assalamualaikum..

Aritu asben ade tunjuk bidio dari petronas ni kt aku..
die tengok dari sudut teknik teknik motion kontrol yang dorang buat..
aku tgk dari kenangan zaman kecik aku dulu dulu..

terdiam..terkenang..

pernah rasa masa kat kampung nenek..masa tu tahun 90an
dan merindui tangga hijau rumah arwah nenek tempat kami sedagha magha sepuput sepapat berfamily potrait raya pertama..masa tu sorang pon tak kawin lagi..aku pon sekolah rendah kot...adik aku berhingusan lagik..hahaha..

skang?? hmmm... masing masing bawak haluan memasing..say hai pon kt effbee jek kot..
sedeyyyyy...

1 word : i really miss that moments..
anak anak aku takkan dapat pengalaman macamni..


tahniah team petronas untuk video ni..

KENANGAN SEMALAM.
MENGISI MAKNA HARI INI.
MEMBAWA HARAPAN HARI ESOK.



ni versi in the making plak..



Selamat menonton..
Yours Truly ;P

1 Comments

Syira Lokman said…
SALAM RAMADHAN :) JALAN JALAN PETANG :)