Selamat Hari Lahir!

Assalamualaikum..

15082014 - genap si dia 33 tahun..
sebelum sebelum ni sebuk nak sama tahun ngan aku eventho kami beza setahun jek..ye la besday aku bln 5 dah bertambah 1 angka..tapi die menten tak tambah tahun smpai la harini..maka, harini baru la die tua setahun dari aku..sabarrr jelaa..

tapi tak pe, aku tetap muda dari die..ngeh ngeh ngehh..

Entry khas untuk die dengan ucapan :

Happy Birthday, Love!
May Allah Bless u All The Time..
Wish to be a Healtier and wealth, wealth and wealth person..
Aminnn..heheee..
Nah gambaq selfie die..tak susah nak cilok gamba..pi fb die melambak gambaq selpi die..
hahahahaa...

selpi ni yang aku berkenan ..

nampak sopan dan macho katenyee...kuang kuang kuangg..






Yours Truly ;P

3 Comments

Izwa Kamaruddin said…
selamat harijadi mr.puex :)
Izwa Kamaruddin said…
selamat harijadi mr.puex :)