Diuji pagi tadi

 Assalamualaikum..
 
Pagi tadi aku diuji..
dugaan bulan ramadhan..
sebenarnya dugaan ramadhan kali ni sangat hebat..
means Allah lebih sayangkan aku..
 
Ku tersadai hina di tepian jalanan..
Kereta tetibe shutdown.. host petrol loose..
maka melambaklahh minyak keluar..
Allah..dah la minyak lonii mahaii..
semalam topup rm50, tinggal 1 takuk sajee..
 
Ape pon aku redhoo dengan ketentuannya..
 
 
longgokan minyak membanjiri jalan raya..
 
ni point utama minyak keluar.
  
 
sementara tunggu suami sampai, ada seorang hamba Allah yang baik hati datang jenguk dan cek  bawah kete.. memang katenye hos bocor.. dalam hati risau pon ade kot kot nak buat benda tak elok ke kan tapi aku just pikir positif dan doa supaya x berlaku pape perkara buruk..
alhamdulillah orang ni ok, then siap tanya dah kol sesape tak?
aku just jawap tunggu suami sampai.
 
sebelum suami sampai, aku awal awal roger sahabat dunia akhirat aku nih..
merangkap bonzer tak berbayar aku..hahaha..
tenkiu fren for ur help..
 
 
tak lama tu sampai penyelamat tuan kete nih ha..
DIY je kt situ dan alhamdulillah kete boleh stat, dan aku pon pegi la keje dengan hati yang debor2..
 
mari selfi seketoi sebelum berkonvoi nak balik opis..
sempat mekap sambil sambil dalam kete sementara menunggu bantuan..hehe..
 
cost repair : RM 0.
 
tapi kene masuk bengkel jugak nak cek ape yang patut...huhuhu..
 
-MrsPuex-
 

3 Comments

uncle gedek said…
Naseb baik boss tau DIY...

kalau uanlce, macam tikos tengok besi je la....
Izwa Kamaruddin said…
nasib baik incik bos power!
Fadzi Razak said…
Bahaya nye boleh bocor. Lepas check dekat bengkel, ok ke semua?

Jemput join giveaway http://www.fadzirazak.com/2015/07/giveaway-blog-fadzi-razak-launch-2015.html. 12 pemenang dicari!