Althea Raya Giveaway Festival

Assalamualaikum/Hai,

Raya tak lama lagi. dah shopping mekap ke belum tuh? tahun ni rasa macam nak mekap ala ala K-POP style la.. mesti gojes di pagi raya.. ewaahhhh.. korang kalau teringin nak berkorean look, jom terjah website ALTHEASitu kan semua jenis mekap ala korea ade.tak perlu dah korang bersesak napas ke shopping mall tu ha.. harga pon mampu milik dan berbaloi-baloi. tau tau dah sampai je depan pintu umah. bahagiaaaaa rasanyaaa kan kan kan..


Sempena kedatangan Hari Raya ni, ALTHEA ada bagi offer yang best-best untuk setiap pelanggan dorang. Apa yang korang boleh dapat kalau korang shopping kat ALTHEA ni? 

Setiap pelanggan yang shopping kat ALTHEA akan mendapat 1 FREE GIFT yang mana pelanggan tu boleh pilih sendiri free gift . Ada 9 pilihan freegift best-best khas untuk pelanggan ALTHEA tersayang (rujuk gambar atas). sape tak mauu hoiii... dapat shopping lepas tu dapat percuma 1 barang plak tuh.

Selain pelbagai diskaun yang ohsem-ohsem, dengan pembelian RM99 ke atas, korang akan dapat FREE POSTAGE khas untuk ALTHEA RAYA GIVEAWAY FESTIVAL.

Ape lagi korang akan dapat??

nihaaaaa...

Limited Edition Ramadhan Box 
cantekkk kann kotak warna hijau ni..??? 
Selain cantik, barang yang kita shopping elok je tersusun dlm kotak tu..
tak sabar plak kita nak shopping kat ALTHEA.
jommm..jommmm...
ingat! sementara stok masih ADA.

ape tunggu lagi,

silakan ke :



-MrsPuex-

1 Comments