Go Local with 7-Eleven Malaysia and Mickey

Assalamualaikum/Hai,

Go Local With 7-Eleven Malaysia And Mickey



Memulakan perjalanan nostalgia dan budaya Malaysia tempatan dengan pelancaran Mickey Go Local Mini Tins secara eksklusif di 7-Eleven Malaysia. Mickey Go Local Mini Tins terdapat dalam 26 reka bentuk kreatif, mempamerkan warisan tempatan, kastam, bahasa dan makanan istimewa.

Mulai sekarang hingga 22 April 2019, para pelanggan diberi ganjaran dengan pelekat program untuk setiap pembelian RM5 dan ke atas dalam satu resit di mana-mana outlet 7-Eleven Malaysia. Pelekat bonus ganjaran akan diberi jika pembelian termasuk produk  rakan kongsi yang terpilih daripada jenama seperti Mentos, Cadbury dan Wonda. Dengan sejumlah 16 pelekat, Mickey Go Local Mini Tins percuma boleh ditebus. Sebagai alternatif, pelanggan juga boleh membeli Mickey Go Local Mini Tins pada harga RM9.90 bersama 6 pelekat.



Ronan Lee, Pengurus Besar Pemasaran 7-Eleven Malaysia berkata, "Kami sangat gembira melancarkan kempen ini di semua rangkaian 7-Eleven Malaysia. Sememangnya akan menarik perhatian para pelanggan kami dengan membawa kembali kenangan zaman kanak-kanak kecil. Ianya akan menjadi sebagai satu koleksi yang menyeronokkan atau satu unit penyimpanan yang menyeronokkan untuk menyimpan sesuatu kemas, ini Mini Tins eksklusif 7-Eleven pasti akan merangsang kegembiraan di kalangan pelanggan semua peringkat umur. "Menambah kepada tawaran terkini 7-Eleven Malaysia ialah AiskleemTM, siri servis eksklusif lembut dengan rasa baru yang dipanggil Mmmocha - twist kopi dan coklat premium yang menarik kedai terpilih. Dengan lebih banyak 'kesepakatan dalam kedai' baru - Rasa Slurpee Mangoda, donat segar, dan perkongsian dengan minuman gaya hidup tempatan Tealive dan Hausboom di kedai terpilih merentasi negara - pelanggan boleh terus dikemas kini melalui @ 7ElevenMalaysia di Facebook dan Instagram.


7-Eleven Malaysia adalah kedai rantaian serba lengkap terbesar di seluruh negara, dengan 2,294 cawangan di seluruh negara dan mengira. Untuk maklumat lanjut mengenai Mickey Go Local Mini Tins, sila layari www.7eleven.com.my atau ikuti 7ElevenMalaysia di Facebook, Instagram dan Twitter.
No photo description available.

my Mickey Go Local Mini Tins Collection!
yeayy!!


  -MrsPuex-

1 Comments

eh cantik pulak tin yang corak batik tu kan.
banyak kegunaan tin macam ni.
baru lah kemas rumah :)