Night Of Fright 7 Di Sunway Lagoon

Assalamualaikum/Hai,

Lamanyaaa tak bersiaran kat arena blog ni.
rindu gilerrrr nak menaip.
tapi kekangan kerja hakiki melimitkan masa aku nak mengarang.
maklumlah hujung tahun ni memacam nak kejar.

sesekali aku bukak, aku jelingggggg je ruang kosng ni..
banyak nak tulis tapi tulah.. tenunggg je yang aku mampu..
lunch hours pon aku banyak nap je.

ade anak kecik ni, time lunch je la aku nak recharge energy.
makan tu belakang kira..hahaha..
korang pon macam aku ke?? suka take a nap during lunch hours.
kalau sama, kita geng!

sebenarnya saja nak borak kosong..

sebenarnye jugak nak bagitau korang yang aku aritu pegi jumpa geng geng hantu aku kat Sunway Lagoon sana.. hahahaa..

panjang lebau mukadimah aku kan..

Night OF Fright 7.
bestt moment utk me-time.
me-time aku menjerit jerit nampak hantu walaupun aku tau hantu tu adalah maknusia..
puas hati wei jerit sampai keluar suara habang habang..



last aku menjerit masa Night Of Fright 4.

penakut??
takkkkkk

tapi ko bayangkan bile depan ko hantu jadian yang kau tau itu manusia tapi dia pegi kejar ko dengan parang feeling nak katok ko sampai mati..

mauu kau tak menjerit kaww kaww..
nasib baiklah botol mineral aku dalam beg, kalau tak, mendapatlah sedas ketukan dari botol aku..
hahahaha..

kelakar plak bila teringat moment tu.






some of the pic yang sempat aku snap dengan hantu hantu dalam tu.
Ekceli aku tak masuk pon rumah hantu sebab Q yang mahaa panjang.
tak daya aku nak beratur.
plus masa sangat mencemburui aku.

aku main game game kt luar je..ponnnn best je uolsss..

maklumlah aku kan cinderella.
kena balik sebelum jam 12 tgh malam.
hahahaha..

aku layan hantu hantu yang berkeliaran kat luar-luar je ni.
pon dah happening dah weiii..


anyway,
Thank you kat REALME X NOF7 utk tiket aku..
Thank you Sunway Lagoon foe the great moments!

tahun depan kalau ade lagi, plisss plisss plisss jemput aku okeh!!

Puas hati menjerit jerit kat sini tauuuu..
seriusss release tension!


 -MrsPuex-

0 Comments