TIME TUNNEL MUSEUM CAMERON HIGHLANDS

Assalamualaikum/Hai, 


TIME TUNNEL MUSEUM CAMERON HIGHLAND

banyakkk sgt brg rare / oldskool kt sini.
lekaaa tgk sbb peninggalan nenek moyang kita semua ada kt sini.
lemari gobok simpan lauk.
mangkuk ayan.
pinggan mangkuk bunga kangkung.
cerek.
tin susu/milo.
cawan/mug lama.
dapur gas lama.
mesin jahit.
kerusi lama.
eeyhh banyak lagilahh..
gigihh tokei museum ni kumpul koleksi.
salute!
cuma, anak aku si qaiz ni sikit sikit cakap, akuttt mama, jomm alikkkk.. (takut mama, jom balik)
sooooo..mmg mama snap gamba lelaju dan dgn pantas buat pusingan U ke pintu EXIT.
ye la wei..barang lamaaa..ratus ratus tahun semua ada. anak patung lagi..
anak dh bg hint, so jgn buat pasal stay lelama kat situ..hahahah...mujur mlm tu dia tidur lena tanpa gangguan..takuitt weii..dlm hutan plak tu..
nah aku share gambar.
korang sezaman dgn aku mesti qhalitt layan gambar dan memori waktu kecik kan kan kan..
nak feel lagi real, silakan pegi sana..hahahha..
oh lagi satu, time aku pegi ni, ada 1 couple india dgn family aku sahaja..walaupun kat luar jalan besar tu jem cam hanat.. dorang tak perasan kewujudan time tunnel ni ke atau pon kurang informasi.. padahal lokasi dia bebetul tepi jalan besar.. tgk gambar aku pon tau dah kan xde kesesakan maknusia kt dlm ni...hahahha..

ok cam biasa jom layan gambar sekitar time tunnel museum CH.









































aku suka benda benda lama macam ni..
sangatt menggamit kenangan waktu kecik kecik..
klo datang lagi, kompom aku nak repeat pegi sini lagi..

till we meet again CH!



 -MrsPuex-

0 Comments