Skip to main content

Posts

1 Million Women Purple Walk

Assalamualaikum.. Taip sederas yang bolee....zassssss... nak bagitau jek.. saya x pegi pon atas sebab2 yang x dpt dielakkan seperti : 1. suami bertugas 3 hari straight kat matta fair pwtc 2. x koser nak ngendong anak2 bersendirian semata2 nak hadap jutaan org ramai.. 3.kesian nak tinggalkan anak kat mak memandangkan mak x brp nak sihat lgi.. 4.klo nak anta kt neseri kene charges OT..rm6 perhour..mak x mampu nak buang duit dik non oi.. tapikan..tapikann... saya dapat jugak bajunye.. saiz S.. mak sukee!! mak suke!! sebab ia adalah purple..purple ok!!! ilang meroyan jap uolss.. tima kasih tak terhingga kepada seseorang yang sangat prihatian akan color kesukaanku ini.. sanggup bersusah payah mendapatkannya utk ku.. **dalam hati berbunga bunga sambil sinyum sipu2 tgk baju pepel** Yours Truly ;P

MATTA FAIR 2013

Assalamualaikum.. Announcement!! MATTA FAIR 2013 is coming next : jangan lepaskan peluang.. date : 15-17 Mac 2013 (jumaat-ahad) bayaran : rm4 seorang.. feel free to visit booth felda travel ye.. nak tgk my hubby secara live sile pegi sane.. tapi jgn ko ngorat udahh.. ahahahahhaaa... nak details pasal event ni bole klik SINI sekian..promo tanpa bayaran... aku?? dok umah diam-diam jaga anak sbb laki kene bertugas sepanjang event.. choiii!!! Yours Truly ;P

Semalam Punye Ceriter

Assalamualaikum, **menaip sambil hati bengkakk!!** Ceriter semalam sejurus aku balik keje amek anak-anak kat neseri cam biase.. sekali pengasuh dengan selamber bagitau yg die ade add on susu fm kt my qaid dengan alasan x cukup susu mama.. whatt thee!!! tergamam kejap kat depan gate.. then aku tnye bp oz die taruk?? 1oz katenye sbb dh ptg n susu dh abis.. **betol ke x 1oz tuh..lgi satu tah sape punye susu tahh...hishhh...kong ajoorr rasee!!! nape x kol aku trus???berdesup jek aku boleh hantarkan.. 5 botol xkan x cukup??ni mesti ade berlaku pembaziran nih..manelah tauu.. dengan tidak semena2, aku dah pon sekolahkan pengasuh muda tu dgn cara yang penuh berhemah hemah.. kang nak ku maki, lain jadik nye nnti.. ade yang dilambung pulak si qaid kt neseri tuh.. ohh...tidak...tidakk.. tapii...dalam hati, luluhnye toksah la nak cakap.. sentap mak nook.. x penah sepanjang nak menjangkau 8 bulan ni, setitik susu FM pn aku sumbat kt bby aku.. semata2 susu aku tauuuu!!! ..haih...

Wordless Wednesday ::13032013

Assalamualaikum.. Wordless Wednesday Adek tersenyum dipangkuan kakak.. Kakak nampak sangat matang.. ::sweet:: Yours Truly ;P

Part 2 : Marhaban Dan Cukur Jambul

Assalamualaikum, Part 2 : Marhaban Dan Cukur Jambul Kami sepakat jemput kumpulan marhaban dari kg cheras baru jugak. senang.. sume kwn2 seangkatan mak..dapatlah mak melepaskan rindu dendam kat kengkawannya.. Aku tgk air muka mak pon dah tau.. ekceli mak dh pencen dari join marhaban di atas sebab2 yang tidak dpt dielakkan..hihi.. So bile ade peluang cenggini, sume pakat bg mak yang lead..dulu mak mmg ketua marhaban.. bergetar2 suara mak bila mulakan marhaban.. paham, mesti mak rinduu sangatt dan terharu sangatt bila diberi mandat utk lead majlis cucu-cucunya.. bajet jemput dalam 20 orang jek, skali hambekk..dkt 50 orang yg dtg..yang beruniform dan yang xde uniform pon join skali..lagiii makk hepii.. mak berbaju pink sedang lead marhaban Lepas sesi marhaban, upacara cukur jambul akan dimulakan.. Mula-mula kami bawak baby memasing tawaf pusingan 3 kali..untuk berkat katenye.. Alhamdulilah bby Airiel Qaid n baby Qaira Arissa pon gud gud jek.. Airiel Qaid elo...

Part 1 : Majlis Cukur Jambul Airiel Qaid & Qaira Arissa

Assalamualaikum.. Lama btol nak publish entry pasal cukur jambul dak bambam ni..haihh.. Ok, kita pegi part by part ye.. pening pale nak pilih gamba..klo bole sume nak taruk..tamakk haloba katenye.. if nak tgk full pics, bole site visit fb saya yee.. Cukur jambul utk 2 babies : my son (26/7) n my niece(31/8) jalan serentak, senang..penat pon sekali.. buat 19 januari 2013 haritu..ko tengokk berbulan baru nak hapdet kenn??? PART 1 : Introduction  theme color : my son (grey+green), my niece (white+shocking pink) putera of the day puteri of the day theme kami theme mereka pix utk goodies x sempat nak snap..sayang btol...do it my self uolss..alahaiii...sadiss sadiss.. part 2? sabarrr...masih sorting gambauu.. Yours Truly ;P

Aksi Bahaya

Assalamualaikum.. Jangan tiru aksi merbahaya dari mereka berdua yaa... * * * melepak secara bertingkat sambil menonton kartun.. kusyuk plak tuuh memasing.. #mama tarik napas jek tgk mereka berdua nih.. cecepat grab adek..takmo perkara buruk berlaku.. haihhh!!! *sila abaikan artwork yang melambak sudah kat dinding tuh.. kakak terlebih kretipp..abih sume nak dilukiss... **tepuk dahi** Yours Truly ;P