Followers

Wednesday, August 29, 2012

Bermaaf-maafanlah kita

Assalamualaikum..

Entry khas edisi bermaaf-maafan , bersalam salaman..

suasana sangat sayu dan hiba dirasa..

dimulakan dengan bonda terchinta :



kemudian menantu yang sulung mula menyusun 10 jari mohon kemaafan


kemudian peluk-peluk abah mertua


 salam mak mertua


peluk-peluk mak mertua setahun sekali



part saya pulakk..

salam abah kunun nak dpt duit raya tp nan hadoo..weols yg hulur duit raya kat mereka..hihi..


peluk n chium abah


pastuh pegi kat mak pulak..

salam (xde gamba) dan peluk chiumm



part adik n adik ipar pulak. 
utk mereka sekeping gamba cukopp!!
ngehh ngehh ngehhh



part salam incik suami terchenta


chium pipi kanan
kakak aireen dok ngusharrr


chium pipi kiri


salam balik kunun-kunun mintak angpaw laa..
haremmm idok dapat!




x cukup korum sbb keluarga abang jek takde untuk tahun ini..:(

Sekian edisi salam salam kami sekeluarga..

Anda bagaimana? mesti syahdu jugak kan??

Yours Truly ;P

Suasana Raya Pertama dan Kedua di Cheras Baru

Assalamualaikum..

Suasana hanya di dalam rumah sahaja sebab tokei blog sedang berpantang..mak marah klo pegi beraya even di rumah jiran sebelah.nnti bentan katanya..ku ikutkan sahaja..takmo degil degil sbb baru mintak maap..so sori la gamba luar-luar nan hado..ni pon semangat utk raya pertama n kedua..raya seterusnya kembali kepada uniform asal : t-shirt+kain batik unless klo ade org nak dtg bru pkai cantek2+mekup comey2..hehehe..

haplod cecepat sementara tengah mood rajin mengkorbankan waktu tido..

Entry bergamba sudahh!!

Suasana Hari Raya Pertama :

baby Airiel baru dimekupkan oleh mama comey comey

pose ngn kakak lak..gamba adek blur la pulok

kakak Aireen wif Qisya

gamba ramai2 dengan family adik ipar

sedara yang datang beraya+ melawat ahli kluarga baru

wif mak n sis yg tgh tunggu nak meletops..

gamba bersama kezen2 yang dtg..

Suasana Hari Raya Kedua :

Kita terus ke gamba secara berjemaah la yee..gamba candid2 tak dan nak snap sbb kami diterjah secara tiba2..

suma ni family blah mak..
mereka datang secara rombongan ke ceras baru..beraya sambil tengok bby baru..
maklumla bsalin time ramadhan, so sume x sempat nak jenguk..
mereka sangat hepening ok..:D


1 more picture !!!




kureng hasam laki ku tutup muke ku yang comey ini..ohhh tidakkkss!!!

Yours Truly ;P

tema adik beradik tahun 2012

Assalamualaikum..

tu pon nak gedik msuk kat blog kan?? ahhh gasak..utk rekod supaya tema tidak berulang ulang gitu..

Dimulakan dengan tema kaler mak n abah :

  
mak n abah warna merah darah. tu permintaan abah sendri..
baju biru tu my auntie.
tiada gamba mak n abah sahaja sebab mereka bz melayan tetamu..


Tema kaler abang :

 Purple
tahun ni mereka beraya di terengganu blah my SIL..
sebab tu kerusi mereka lainn..heheheh..


Tema kaler saya :

cekelatoo seperti di header dan di entry sebelum ini..heheh..
beli siap je dan ianya adalah pilihan incik suami sebab x dan nak tempah..
beli di butik Gene Martino pilihan seisi keluarga time terdesak gituu..

Tema kaler adik :

dalam keluarga biru tp x tau biru ape tahh..
layanzzz..
sekian..:D

Yours Truly ;P