Followers

Friday, January 2, 2015

Surprise di ambang tahun baru 2015

Assalamualaikum..

Malam menjelang tahun baru kan, kite terkejut kejut bila terima sepucuk surat daripada anakanda aireen qaisara...

Begini lukisannya :

Papa, Amma (Mama), Adik, Kakan (Kakak)
Family Arts Potrait!
Cantek tak lukisan kakak??
tapikan nape mama jadi amma??

kakak pon eksplain,
Mula mula kakak tulis M lepas tu tertinggal A..lepas tu kakak letaklah A tu kat depan sebab tak muat nak letak sebelah M tu..

sokati la kakak.. Amma pon amma laa...

kitekan 1 Malaysia..

kekekekee...

note : sila kagum kagum bila anakmu melukis ya.. walaupun hakikatnya senyum sipu sipu tgk hasil die..

tang papa tu ingatkan rambut pacak konon konon..
tapi,

itu adalah songkok... bantai aku gelak kat telinga papa die...kah kah kahhhh....

ur dotter is sooooo funnihh!!

just like u tau papa...


*tgk semula gambar ni pon aku dah gelakkk...hahahaaaa*

Yours Truly ;P

PELAYARAN ISLAMIK YANG PERTAMA DI DUNIA!

Sticky Post. Scroll For New Entry.
 

Assalamualaikum..

https://pelayaranislamik.com/index.php/laman-utama

Tengok banner tu terasa teruja ke idok?? teruja ke idok??
Saya tengok tersangatlah teruja..ehemm.. ehemm..

Ade yang sedang planning cuti-cuti yang lain daripada yang lain untuk tahun 2015?
Nahh.. ini lah masanya.. marilah belayar dengan cruise sambil masa diisi dengan aktiviti berkonsepkan islamik sepanjang perlayaran.. Alhamdulillah ..

Pelayaran Islamik ini dijadualkan akan belayar bermula dari Penang - Phuket - Krabi pada 1 hingga 4 Februari 2015.

Pelayaran ini memang sesuai sangat bagi mereka yang :
  • Ingin untuk berhijrah
  • Hadiah untuk kedua Ibu Bapa
  • Hadiah Cabutan Bertuah
  • Hadiah Korporat
  • Hadiah Ulang Tahun Perkahwinan
Bestkannn?? kalaulah aku dapat hadiah cabutan bertuah untuk naik cruise ni, bangun pingsan, bangun balik pastu pingsan balik dah haku..hahahaha...kalauulahh dapat hadiah wedding enibersari ni, pingsan tak bangun bangun aku...kah kah kahh... *mimpi kekadang boleh jd kenyataan tau*

Berikut adalah info-info pelayaran sepanjang tarikh-tarikh seperti yang dijadualkan :

*tertakluk kepada perubahan semasa*

*tertakluk kepada perubahan semasa*


Antara aktiviti yang dimuatkan dalam pelayaran adalah :


Kesemua ceramah dan tazkirah tersebut akan dikendalikan oleh barisan penceramah bebas dan tokoh agama yang terkenal seperti :



  • Ustaz Badlishah (Penceramah Bebas)
  • Sheikh Abdelaziz Ghonim (Ahli Majlis Fatwa Al-Azhar)
  • Dato' Hassan (Penceramah Bebas)
  • Dato' Dr Hj. Fadzilah Kamsah (Pakar Motivasi)
  • Imam Muda Miril
Tidak ketinggalan juga penampilan istimewa dari :




Sedikit Info Kapal Star Cruise LIBRA :


SuperStar Libra direka untuk memenuhi perubahan keperluan penumpang hari ini, mencabar model konvensional dengan menyediakan pelayaran , pelayaran gaya - resort yang lebih santai, lengkap dengan fleksibiliti dan perkhidmatan bukan mengganggu perkhidmatan yang berkualiti tinggi.
Bilik-bilik yang ditawarkan bermula dari RM1677 sehingga RM2577.  *bergantung kepada kekosongan terkini *.
 
 
Antara bilik yang ditawarkan kepada pengunjung.


Fuhhhh..*sambil lap air peluh*

Sesekali tenangkan fikiran, santai santai sambil tenung lautan luas terbentang adalah satu pengalaman yang mungkin anda tidak akan lupakan sepanjang masa. Sesuatu nikmat yang istimewa untuk anda dan keluarga.

Subhanallah indahnya ciptaan Allah swt

Ok,  Tak nak gebang lelebih dah..

Untuk maklumat lanjut anda boleh semak butiran seperti di bawah :

Info tentang pelayaran Islamik : https://pelayaranislamik.com/
Pendaftaran untuk Pelayaran Islamik : https://pelayaranislamik.com/daftar/3/step1.php

Atau sebarang pertanyaan boleh emelkan kepada : info@pelayaranislamik.com

Juga alamatkan kepada :

No 2.08, Jalan Prima SG 1,
Prima Sri Gombak,
68100 Batu Caves,
Selangor Darul Ehsan,
Malaysia     

No Telefon :+603-6185 0010
No Faks : +603-61899010



Yours Truly ;P