Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Saturday, April 26, 2014

Shorttrip perak - penang : menuju kg bekor, manong perak

Assalamualaikum..

Dah selesai isi perut kat kuale, kami trus ke misi utama, melawat mak sedara di rumah adiknya di kg bekor, manong perak..

Alhamdulilah misi tercapai.. Masa sampai, mak sedara baru lepas makan ubat dan beliau tidur..mmg tak sedar langsung kami datang..

Tuan rumah pulak dah sedia masak utk lunch..perut kenyang lagi tp memandangkan lauk masakan kampung terhidang,  perut kenyang pon tetibe jadi lapar balik..hahaha..

Orang paling seronok adalah mak.. Dapat balik kampung halaman sendiri dan jumpe adik n adik ipar yang sakit..

Sedang melalui jambatan perak

Ni la pakcik aku, paknan dok kt butterwoth..
Bergamba ngan abah

Kakak dan adik..

Sebelum menjamu selera mari kite posing dulu..
Anak anak kesayangan abah..sangattttt..hehehe..


Kami bersama paknan..
Ciknani ada dalam umah..
Nak up gamba, keadaan tak mengizinkan..
Aurat orang pon kene jaga jugak kan?
So biarlah jd tatapan kami je..