Followers

Saturday, August 3, 2013

Preparation for raya

Assalamualaikum..

Half of preparation done!
Tahun ni mmg ala kadar jek..tp utk diri sendri la..utk ank2 aku rasa cam meriah pulak..let's them feel the raya itself..
Asal soping nmpak brg ank2..aku n suami mcm recycle thun thun lps pon ok laa..smpai cm tu skali mikiokannye..

Kuih raya pon x buat..nak membeli? Lg x koser haku..so,harapkan adik sedekah wal jariah jek kt aku..pastu aku balun sorg2..gitu bole?hahaha..
Just beli kepek kepek jek utk kudap2 tgk rancangan raya nnti kekdahnye..

Sedih ramadhan bkl meninggalkan aku..xtau dpt jumpe thun depan ke x..terpk sejenak ape amalan aku sepanjang ramadhan yg mulia ni..hmmm...

Renung renungkan  dan selamat berpuasa..

M to SS??

Assalamualaikum..

Ianya adalah benar belaka..dan sememangnya benar benar terjadi.
Tetibe buat korang konpius..tp aku lagiii konpius dik non oii..

Semalam during lunch hour,pi la cri persiapan utk raya utk diri sendri skit skit..beli kasut aku dan cri bju kurung utk raya ke2..raya pertama masih lagi dingdong dingdong.dasattkan..

So pegila 1 kdai kt area shah alam ni..berkenan ngn bju bersaiz M...bile fitting aku rs mcm ok ok tp mmber opis kate gelebeh sgt..die soh pi amek S..tapi S xde..yg ade SS..die soh try..dann paling menakjubkan aku boleh sarung kain n bju skali.saiz SS uols..makk terkejut beruk kt dlm fitting room.kemain byk aku mengecut sambil gogok gosok mata tgk saiz ..serius x pecaya...

Tapi tu la kenyataannye..maybe saiz SS ni ikut saiz omputih kot...hahahaha..nak sedapkan hati korg..sure korg jeles kan..hikhik..kompom raya nnti time pkai bju ni aku kene motivatekan diri supaya SILE JANGAN MKN BYK BYK..hahaha...