Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

lazada april

Lazada Malaysia

Thursday, May 30, 2013

Musim Tak Sihat

Assalamualaikum..


Sekarang ni ramai sngat yg khabarnya x brp nak sihat
termasuklah dengan hero n heroin aku ni..
yang adek kene infection kat kepala..
yang kakak plak ekzema semakin mengganas..
Kepanasan yang melampau lately nih..

Agaknya..
*Sebab tu entry x berupdet-updet*

Citer pasal adek.

Kesian tengok dia kene infection gatal-gatal penuh satu kepala..
Kejadian lebih kurang 1-2 minggu yang lepas..
Hazab nak jaga. letak nangis, letak nangis, tengok, aku yang menangis..huhu..
pegi privet klinik, bagi krim(2-3 kali sapu dh abis)+ubat selsema/thn gatal, kos :RM90..
eloknya tak jugak..lagik truk adelah kot..

2 hari kemudian, hati x tenteram kat opis trus amek halfday, angkut adek dari neseri trus tuju klinik gomen.
daftar-baya rm1-timbang kati anak-jumpe doktor-amek darah-jumpa doktor balik-amek ubat
duration time dari jam 2.30 petang hingga 3.30 petang..
bagi aku servis ok ok..x lamaa x sekejap..just nice..aku suka sbb aku kan bwk budak kecik..
x tau la klo kat klinik gomen yang lain..hrp servis secepat mcm aku dapat.
amek darah..sib baik x meragam...



























 
 
 
 
 
 
 
Kesimpulan..

dapat ubat sapu 2 KOTAK, antibiotik 2 BOTOL dgn hanya RM SATU ringgit..(baya pon sbb aku mls nak amek GL kt opis)

mampuuu??

sapu 2 hari trus kering.

tinggal kuping kuping nak kering..

tulat, tinggal parut jek kat kepala..

mama is very the hepi..

tang parut tu x de hal sgt sbb rambut akan kaver dengan cemerlang di situ..



sangat berpuas hati dengan ubat gomen dari ubat privet yg cekik darah nak mamps..(x ckp sume privet klinik cam hampeh..mybe aku jek yg malang dpt privet klinik yg haruuuu..)



On the way balik umah, umpan buah untuk dok diam dalam kete.



akhirnya tewas bersama buah di tangan.







26hb lepas genap adek 10 bulan with fully breastfeeding..

Alhamdulillah sangat sangat..
 
 
Cite pasal kakak, next entry la yee..panjang sangat dah ni..
 
 
 
 
Yours Truly ;P