Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Saturday, August 3, 2013

M to SS??

Assalamualaikum..

Ianya adalah benar belaka..dan sememangnya benar benar terjadi.
Tetibe buat korang konpius..tp aku lagiii konpius dik non oii..

Semalam during lunch hour,pi la cri persiapan utk raya utk diri sendri skit skit..beli kasut aku dan cri bju kurung utk raya ke2..raya pertama masih lagi dingdong dingdong.dasattkan..

So pegila 1 kdai kt area shah alam ni..berkenan ngn bju bersaiz M...bile fitting aku rs mcm ok ok tp mmber opis kate gelebeh sgt..die soh pi amek S..tapi S xde..yg ade SS..die soh try..dann paling menakjubkan aku boleh sarung kain n bju skali.saiz SS uols..makk terkejut beruk kt dlm fitting room.kemain byk aku mengecut sambil gogok gosok mata tgk saiz ..serius x pecaya...

Tapi tu la kenyataannye..maybe saiz SS ni ikut saiz omputih kot...hahahaha..nak sedapkan hati korg..sure korg jeles kan..hikhik..kompom raya nnti time pkai bju ni aku kene motivatekan diri supaya SILE JANGAN MKN BYK BYK..hahaha...

No comments: