Pameran Projek Shinkansen Di ISetan The Japan Store LOT 10 Kuala Lumpur

Assalamualaikum/Hai,

Kementerian Tanah, Infrastruktur, Pengangkutan dan Pelancongan Jepun bersama-sama dengan Isetan The Japan Store telah  melancarkan pameran di Jepun Shinkansen di Lot 10 Shopping Centre. Pameran ini akan berlangsung sehingga 9 Mac 2017 di Level 1 daripada Isetan The Japan Store.





Acara ini diadakan untuk memberi kesedaran dan pengetahuan tentang Projek Shinkansen yang sangat menarik. Ini termasuk ciri-ciri keselamatan yang sangat diiktiraf daripada Shinkansen yang akan memberi manfaat kepada rakyat Malaysia di masa akan datang.

Lokasi pameran, Isetan The Japan Store, menawarkan pelbagai produk Jepun dan pengalaman budaya Jepun dari tradisi purba dengan teknologi terkini, dan pelbagai fesyen, gaya hidup untuk makanan sebagai kedai khusus memperkenalkan Jepun.



A diorama kereta api yang dianggap sebagai salah satu yang terbesar di Asia akan dipaparkan semasa pameran itu, menyatakan keindahan dari Shinkansen yang termaju dan keunikan  stesen keratapi di Jepun.



Di samping itu, cenderahati ada dijual di tempat-tempat seperti Box Lunch Shinkansen dan direka khas Beg Tote. Melalui "Projek Shinkansen", Kementerian Tanah, Infrastruktur dan Pengangkutan
dan Kedutaan Jepun di Malaysia berharap untuk mendalami pemahaman di kalangan rakyat Malaysia
bagaimana Shinkansen Jepun akan menyumbang kepada pembangunan Malaysia dan peningkatan kehidupan rakyat.

Kalau anda berada di sekitar Kuala Lumpur, apa kata singgah sebentar di Isetan Lot 10 untuk sama -sama melihat kecanggihan projek Shinkansen dari Jepun ni.. serius, memang sangat teruja.

Apa tunggu lagi, jangan lepaskan peluang.. ade rezeki boleh bawa pulang tote bag special dari Projek Shinkansen ni tauuu..



Title: Projek Shinkansen (PROJECT Shinkansen)
Tempat: Isetan The Japan Store (1F THE STUDIO / Studio.I)
LOT 10 SHOPPING CENTER 50 JALAN SULTAN ISMAIL 50250
KUALA LUMPUR, MALAYSIA

Facebook : https://www.facebook.com/isetanthejapanstorekl/

Tempoh Pembukaan: 17 Februari - 9 Mac 2017 (21 hari).


 -MrsPuex-

5 Comments

Uncle Zuan said…
yes! nak pergi tengok!
Bahrain said…
kalau dekat ni memang kena pergi.. sambil cuci mata.
Akak Kembang said…
ada perasan gak ni kat ig ... mcm best je
Aina said…
Macam best je. Tapi jauh nak gi, huhu