Kepalaku berpusing mcm gasing

Pening oh pening..kenapekah??
owh..pagi td otw ke opis merempit ngn cik abang gi keje cm biase ( aku skang bru berjinak2 merempit ngn hubby sbb x lrt nk tekan minyak + brek spnjng mase mengharungi jem yg luar biase tetiap ari stat dri umh aku smpai la ke opis..dasat dh s.alam nih..kepadatan penduduk yg melampau)
and..suddently,hari ni ujan..so jln agak licin..sgt bahaya utk para motor sekelian..
berlaku kemalangan maut antara lori dan motosikal..patut la hari nih sggt la jem dr tol guthrie,bkt jelutong menghala ke shah alam,kl..tmpat kejadian adalah lps fly over nstp mghala ke giant sek 13 s.alam..
kitorg yg merempit cilok2 n hubby aku smpat bisik,,owhh..ni mesti xcident nih..aku pon yo yo oo la gi ushar line...sudahnye mmg tgk org tu terperosok bwk lori.. dannn..kepalanya di bawah tayar..di ulang..bwh tayar yee..bukan bwh lori..motor die mmg dh hancuss...hishh...sadiss sungguh..mmg ngerii...nauzubillah..oleh sbb lorong moto pon dh jem,so aku smpat la tgk mamat2 bomba dan polis mengutip serpihan daging yg bertaburan..owhh..x snggup u..ambulans pon ade gak..
kesimpulannye...jgn tgk jika anda mabuk darah..huhuhu...aku??dh tertengok baru prasan aku ni mabuk darah ke???adoiii....cuak naik moto??mmg tak la sbb hubby aku bwk moto dgn berhemahnye..tapikan...naluri takut mmg ade skit laa..:D

p/s : pening2 ni klo dpt tido kan best..huhuhu...

0 Comments