Dating!!

walaupun dlm mood wiken yg kesuraman, 
smpat gak my hubby ajk turun titiwangsa..hajat nk jumpe mmber kt sane..tetibe last minit cancel..
so alang2 dh terkeluar tuh..kitorang pon meneruskan hajat ke titiwangsa gak..nk patah blik,org tua2 ckp x elokkan..[ceh alasan!]

ape yg ade kt titiwangsa tuh? hmmm bykkk...
kt sblh titiwangsa, istana budaya tgh berlangsung cite Lat the kampung boy.( ye kot cmtuh tjuk die)
other than that,cm biase la..org2 bujang berdeting+bercengkerama di bwh bulan purnama..ecehh..
 kt mane2 area mesti ade bdak2 berdeting..hmmm..

kitorng plak wat ape? hmmm..cm biase xtvt jln2 cri mkn la..sgtt berfaedah kan..perut kenyang hati pon sukeee..:D..
 kitorang pekene Char Koew Tiaw kt Sany Char Koew Tiaw..rmai sgt org....patut pon sbb sedappp..ok la..kire sdp gak la ank tekakku nih..
yg x bestnyee..
di saat titisan char koew tiaw yg terakhir bru terperasan dlm botol cili jeruk tu adee lalattt!!!..
damnnn!!!..kembang gak la tekak aku nih..tp xpe..aku still menten cute..hubby aku ckp "xpe..tu ubat..sbb 2-2 kaki terendam..1 kaki = racun,1 kaki lg=penawar..'' aku pon yekan jek la..haih.
mse dulu pon penah terminum air kelawar kt dlm gua mse zaman kaki gunung dulu (x prasan sungai tu penuh ngn kelawar waktu mlm)..siap wat teh tarik lagik uu..ecehh..(tetibe teringat memory naik gunung stong,gng aym n gua kt Dabong, Kelantan satu ketika dulu ngn mmber2 diploma..rinduuuuu!!!
ape tindakan selanjutnye?aku pnggil budak kedai tuh then tunjuk botol yg ade lalat kt die..die trus amek dan buang ngn botol2 tu skali..mudah kan??hmmm..

Itu la kenangan kami berdeting berdua di Titiwangsa mlm td..smpai terlps nk tgk tirai AF9(xpe,siaran ulangan kan ade..hihihi)klo korg nk pegi tmpat tu or memane tmpat char koew tiau, tgk2 dulu botol jeruk tuh yee..:P



0 Comments