Mandi Tepung

Wa Kene Bebb!!!
sebab ape?? sebab kebetulan mase tuh bru jek lps bestday aku..soo..dorg berkomplot termasuklah incik suamiku..sponser tepung adalah best buddy aku - Qiss..cam haram ko kan??
bukan aku jek yg kene..ngn aireen skali terjebak..melalakk x hengat tgk mama die kene mandi tepung..
papepunn kite ENJOYY!!..
sbnarnye bukan aku sorg jek yg kene..memula aku..pastuh saki baki tepung tuh dorg plak tergedik2 nak jugak..haa..pe lagik..berlari berkejaran la kt dalam sungai tuh..siann ikan2 pon mesti lari lintang pukang menyelamatkan diri takut penyek kene pijak..x pon mesti ade yg termkn tepung gak kot??
nih la namenye TEPUNG GOMAK versi air..abih keruh air sungai nan jernih tuh deq keje depa-depa nih..
hihiii..yg penting kite HEPI...

lajuu jek die tabur..

bile dh buat pepandai la bersihkan yee!!

bile dah lame x jumpe..
dorg ber3 nih geng 1 umh mse bujang dulu

tgk tuhh..siap berkejaran lgik...hepi nampak??lupe ank bini dh..

0 Comments