Skip to main content

Mlm ni Dinner kat Sini..

Kunun berhajat nk gi Jakel sek 7 tuh..
sebelum tuh mestila nk dinner + kenyangkan perut dlu..
so aku decide nk gi restoran upin & ipin..alaa..kt blakang jakel jek..
layankan jek la gamba kitorg yee..mkn x bp nk best..tp suasana katon tuh yg sonok kot utk my lil aireen..

jgn x caye gmba ni my lil aireen yg snap 

ermm..nak makan ape ye mama??katon nih sedap x??

die x senang duduk..kejap2 mama!!besauu nye upin ipin!!

kecik cenonet tp mhl..sedut skali dh abih..huuhuhu...
x kisahla jnji my lil aireen gumbira..
-capture by her using my hp-
** sudah nye MISI memilih kain selamat hari raye kt Jakel melepas sbb dh TOTOP!
mane x nye..kebetulan kedai tuh dorg wat shooting drama ape tah..dok leka tgk derang setup brg lah, mekup2 lah,cri port utk shoot lah,terlupe plak misi ku..ARTIS? tah aku x nmpak sorg pon artis yg kenal..sume cm budak2 bru nk blaja blakon jek..tuan direktor pon x kenal..
xpela..hari lain ade lg..yg penting my lil aireen seronok..aku pon seronok jugak tgk gelagat die..
sib baik die x soping bebarang katon kt kdai tuh..fuhh...selamat guwee...hehehe..


Comments

n o h a F i z a said…
aku kalau dah kata nak shopping makan pon tak lalu. tapi ye lah kan bwk aireen harus kena makan dl. kang meragam lak bdk tecit tu.
mrspuex said…
fiza : wajib kasi die mkn kenyang2 b4 soping..bile dh kenyang die akn dok dendiam..senang mak nk wat keje..hahaha!!..
Chekpid said…
ala aireen...ruginya. nape tak rembat mainan kt situ...laen kali guling2 yae..sure mama belikan :)

Popular posts from this blog

Pameran Projek Shinkansen Di ISetan The Japan Store LOT 10 Kuala Lumpur

Assalamualaikum/Hai, Kementerian Tanah, Infrastruktur, Pengangkutan dan Pelancongan Jepun bersama-sama dengan Isetan The Japan Store telah  melancarkan pameran di Jepun Shinkansen di Lot 10 Shopping Centre. Pameran ini akan berlangsung sehingga 9 Mac 2017 di Level 1 daripada Isetan The Japan Store. Acara ini diadakan untuk memberi kesedaran dan pengetahuan tentang Projek Shinkansen yang sangat menarik. Ini termasuk ciri-ciri keselamatan yang sangat diiktiraf daripada Shinkansen yang akan memberi manfaat kepada rakyat Malaysia di masa akan datang. Lokasi pameran, Isetan The Japan Store, menawarkan pelbagai produk Jepun dan pengalaman budaya Jepun dari tradisi purba dengan teknologi terkini, dan pelbagai fesyen, gaya hidup untuk makanan sebagai kedai khusus memperkenalkan Jepun. A diorama kereta api yang dianggap sebagai salah satu yang terbesar di Asia akan dipaparkan semasa pameran itu, menyatakan keindahan dari Shinkansen yang termaju dan keunikan ...

6 Ramadhan yang dikenang sampai bila bila

Assalamualaikum.. 6 Ramadhan 1433H/26 Julai 2012: Sesubuh hening time mak mak tengah sibuk nak siapkan sahur, time tu la air ketuban pecah, menanti saat kelahiran si comel ni.. Sesubuh itulah Papa drift dari shah alam straight ke hosp ampang dalam masa lebih kurang 15-20 mnt je.. Tak lupa malam sebelumnya mama berbuka dengan bahagianya juadah kambing golek di hotel area shah alam bersama jiran jiran yang ohsem..semua kenangan tu masih segar dlm hati mama.. Dalam tahun islam, 6 ramadhan, jam 4.52 petang..lahir seorang khalifah kecil, Muhammad Airiel Qaid bin Mohd Azahari ..semoga menjadi seorang anak yang soleh, taat dan sentiasa dilindungi Allah selalu.. Mama papa kakak always love u..haihh..cptnya masa berlalu..cepatnya anak mama membesar... Selamat Ulang tahun yang ke-2 sayang mama, manja mama.. Yours Truly ;P

SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER!!

Assalamualaikumm.. Saya budak baru blaja.. so saya mau kenal ramai kawan. thx luna sbb buat segmen cenggini.. besttt!!! Anda mau ramai follower?? jom terjah blog LUNA LANUN nih.. SYARAT PENYERTAAN: Buat satu entri bertajuk: SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER DONE! Letakkan header blog LUNA LANUN. DONE! Linkkan kepada entri ini. DONE! Siap entri?! Letakkan link entri anda dalam ruangan komen di bawah. DONE! Yours Truly ;P