Program Trim & Fit [ 22-24 Julai 2011 ]

Assalamualaikum..
banyak bende / perkara yang belom sempat nk diceritakan / diuplod..mungkin kekangan masa or aku nih terlebih penat kot..hishh..hishh...dah taim kene makan supplement nih..

baiklahh...aku story part by part dulu k..

entry nih nk fokus kt kursus trim n fit (anjuran opisku) yang aku kene hadir wiken lepas..22 -24 Julai 2011 kat PNB Ilham Resort Peedee..perlu tepek kt sini utk kenangan di mase akan datang..aku skang kan adelah blogger tegar..hak'ah la tegar sangat kann..so jom layan xtvt ku yang menyebabkan otot2 seluruh badanku bergegar / lenguh..tapi xpe..yang penting kite ENJOYY!!!

**Maaplah klo gamba panjang berjelarr..sume gamba tu aku sukee..:D


hari pertama - daftar + keje kumpulan

masa utk present hasil buah otak dr kump aku
kump 1 = Integriti

Petangnya xtvt 10 000 langkah..mmg melangkah btol2 kitorg nih

dh sampai ke garisan 10 000 langkah = kol 720 mlm..
gilo magrib baru smpai..gasakk!!

ok..mlm pulak kene nyanyi lagu kump..
ni kami nyanyi lagu kalah sbb kami  kalah..haha..

game mkn secara sihat..kami adalah kumpulan tegar yang sukee nyanyi lagu KALAH..
best ape..dpt nyanyi byk kali..hahaha..

xtvt day 2 = sabtu 23/7/2011
pose wangi2 sblm berbusuk2 masuk utan tanjung tuan

trek ke rumah api tanjung tuan, melaka yang sempoi dan nyaman..
maklumlah awl pagi..sejuk + kabus pon ade..

dh sampai umah api harus la berposing reramai dulu..

xtvt diteruskan masuk utan ke pulau INTAN,peedee..aku sukeee...wlaupun x taff sgt  tp aku semput gak..
dah lame benor x msuk utan..

ni xtvt wajib bile dh smpai ke last point

pose menten cute kt pokok tumbang

part yg ni aku x gemar bebenorr..sakit mate tgkk..
aku kan pencinte alam..aku dh report kt renjer yg bertanggungjawab..konsen kan aku??

yg ni plak pose hepi b4 balik..aku sempat mandi laut sbb laut ni agak privasi...
canteekk ala ala perhentian gitu..org jarang msuk..
x sangke plak kt peedee ade laut cantek cmni..

team aku bergerak balik sesame..semangat waja la katekan...

pose melekat kt batu rumah api..lantakk!!

yg ni xtvt ahad pagi..berkayak..bestt..jauh ke tengah aku n partner kayuh..
kekejap u-turn..kekejap u-turn..tau2 dh tgh laut biru..kelam kabut patah balik..huhu

pose tetap pose kan..hahha..

upacara penutup..peserta terima sijil penyertaan..time kasih puan..
lenkali buat la lagik..!!

last but not least..ni la team kebanggaan aku hari tu..
wlaupun x menang kami tetap dpt hadiah..
tgk tuh..sume org hepii...aku lagik la lelebih kannn??

Sekian, terima kasih..

Yours Truly ;P

0 Comments