Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Wednesday, July 13, 2011

Happy For Her

Assalamualaikum..

Tadi berborak secara alam maya ngn  member-ku..ekceli hubby punye kawan punye bini..ade pahamm??klo x brp nk phm cer bukak kamus eyh..hikhik...saje nk kasi otak korang yg comel tuh berpk kejap..:D

Dorang ni hepy kapel sbb si laki-nya kuat melawak sama dengan pangai laki-ku..sal jumpe jek lawak..asal lawak jek jumpee..dah dkt 5 tahun dorang kawin..lom dikurniakan cahaya-mata..

Suddently, dengan sejarahnya die membuat stetment yang memeranjatkan ginjal dan peranakkkan-ku..kenapa?? sebab die dah PEKNEN!!..Syukur..Alhamdulillah...berkat penantian mereka dengan penuh sabar dan ikhtiar mereka yang tidak penah jemu walau sekelumit zarah pon, akhirmya permintaan mereka dimakbulkan oleh-NYA..

5 tahun tu adalah satu jangkamasa yang agak panjang jugak bg suami-isteri yang teringinkan bau baby..so, agak lame ye dak?? Allah menguji hamba-Nya dengan pelbagai cara..tapi percayalah setiap dugaan tuh pasti ade hikmah disebaliknya..

to Anna & Tajul : 

Kami sekeluarga sangat bangge dan teruje dengan berita yang menggemparkan tuh..happy for u guy..Anna, jage kandungan elok2..jaga makan dan jangan makan makanan yang terlalu manis sbb awk adalah seorang yang BERGULA sekarang..perjalaanan anda masih jauh lagik..

kami doakan semoga segalanya dipermudahkan oleh-Nya..Aminnn....

2 comments:

-oP_ida- said...

wahh anna kena sujud shukur..pemberian ALLAH yang tak ternilai.........

TAHNIAH buat mereka

mrs puex said...

op_ida : nnti sy sampaikan kt die..sgt2 teruje bile dapat tau brite nih..:D