Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Thursday, August 4, 2011

Suka Cium Aireen Sebab Bau Dia Besttt!!

Assalamualaikum..

Mak mane yang x suke cium anak kan? cakap..cakap.. Klo boleh setiap masa dan saat nak cium-cium die sampai die rimas..ye la..bila dah besar nih agak payah nk cium.. selalu kene tepis tau..siap bersilat bagai..x macam dolu2 mase die kekecik..asal adoo mesti nk cium sampai die nanges..dan sampai aku kene babap ngn papa sbb suke nyakat anak die..haih..

Tapi yang pasti bile cium anak nih, ade satu bauu yang bestt sangatttt..nak nak time die baru bangun tidoo..perghhh...menusuk kalbu koo..hihii...machaammmm tapi harummmm..*tu pepatah aku cipta sendrik tuh..


snap gamba mase die tido..abah aku selalu marah bile aku snap gamba anak time tido..x elok katenye..tapi ku redah jugak..bukan ape, untuk tatapan hari tue nanti..ecehh....tgk tuh, lena btol die tido sampai produce perfume mangi utk mama die..hihihiii...

kasi close-up sikitt ::



haaaa..tu diaaa....perfume is comingg!!..kaler putih tuh bekas susu die mengalir..saje aku x nak lap..nak tunggu kering kontang...tunggu die bangun..pastuh ciumm..perghhhh....hebattt koo bau die...die ade satu bauu khass yang x dpt nak di explainkan..x caye? cer tanye kt mama mama luar sane..:D

hak hakk hakk...satu tebiat / hobi buruk aku yang aku baru kesan...tapi aku sukeee buattt..:D


Yours Truly ;P

3 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

betul betul betul....cium smpai nangis nangis xnk!hahaahhaa...padan muka diaorg kan kan kan...sape suh wangi masam sgtttt....!!! :)

mrs puex said...

iwa : mmg sgtt setuju..sedap kan??

chekpid said...

oh no...ai takde hobi tu...ha2