Cowboy Place - Port Dickson


Assalamualaikum..

Sabtu lepas ( 17.9.2011) b4 blik shah alam, bwk MIL beli brg2 dapur kt family store..dh alang2 kluar tuh trus jek la dinner kt luar. So,  MIL ajaklah dinner kt Cowboy Place..
 maka dengan ini,
topik kite kali ni adalah JJCM - Jalan Jalan Cri Makan..
**ceh..padahal aku pose arinih..jgn terliur udahh
Lokasi nya kt Kg MIL, PeeDee..
Nama Kedai = Cowboy Place, PeeDee, depan hotel marina resort kt tepi simpang jek..
Harga sepinggan include minum skali  = RM 5.00 ( ada nasi kukus, ayam, sup, smbal spesel )
Minuman = tembikai, kordial anggur, mineral sahajaaaa..
Sedap ke x?? hmm..klo nak tau sedap ke tak,bile dtg PD, try la dtg sini skali.hihi..
bagi aku sedap jek sebab aku ni kaki melantak..:D
waktu operasi dr tgh hari smpai la ke malam ( tp aku rs smpai aym habis kot!..ngee!!)

wajib pose dulu b4 msuk kedai..

entrance kedai..mmg sempoi..

tadaa...ni la menu tetap yg dihidangkan..menu2 lain??hmm rasenye takde kot
sbb aku mintak menu die ckp menu kite ni jek kakk..huhu...

saje nak tepek decoration susunan topi koboi dorg nih..

burkk..alhamdulilah..selesaiii sudahh...

last but not least..utk tatapan kgkwn sume..
deretan ayam yg sedang dipanggang..:D

Sekian..selamat menerjah!!

Yours Truly ;P

0 Comments