Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Tuesday, September 6, 2011

Dia Dan Mop

Assalamualaikum..

Kejadian mlm raya. dah siap merendang, kompom la terpercik sana terpercik sini kan, so wajib la kene mop kwsan 2 yang terkena tempias percikan api api rendang tuh..tapi, nak bgtau bukan aku yg mengemop, anak dara aku yang sibuk benor nak ngemop..owh jgn risau, bukan die sorg2 kt dapur tuh..sgt membahayakan kesihatan ya kalo biarkan budak bawah umur tinggal sorg2 kt dapur..


rendang daging MIL, aku tukang kaco sampai kering..
ok, sesi pembersihan dapur bermula :


memula bersihkan mop

empuk2 kan sikit mop tuh

ok, kita stat dari sini yee..

pastuh sila panjangkan mop ye aunti2 tarik ke depan, ke blakang

mama!! ati ati, licinn...
ok, kesimpulannye mmg la bersih dan melambakla jugak air bertakung sbb die x bole nak perah..parahhh la aku nak keringkan lantai tu balik hokehh!!! ..

xpela, take it as a learning process..kata pon anak dara kan..harus la tlg mama die sejak kecik lagik..senang..


Yours Truly ;P

5 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

rajin anak mak!hikhikhik......aireen dah besar :)

chekpid said...

wewittt...can i book airen for my son.

btw,header raya tak hengat. ku menjelesi

mrs puex said...

die tolong ade maknenye tuhh..hihi...tunggu next entri k!!..

Tentang Kita said...

pandai akak mendidik anak dara tu...masa kecik2 la senang nk di didik kan, klu dh besar2 x maunyer ikut....

mrs puex said...

bab main air die mmg pantang tgk..sanggup tolong semate2 nak men air..