Maaf..Anda akan dilayan sebentar lagi..

Assalamualaikumm..

Di pagi jumaat nan indah nih..aku akan kebizian yang amat sangat..maaf ye kwn2..dh setel nnti akan ku blogjoging anda sume..

yeayyy!!! bizi ngn Jamuan Glemer Raya 2011 di opisku...bizi menggemukskan diri...bizi..bizi..arghhhh!!!tidaakkkk!!tidakkkk tahaannnn...:D

hai..pelik tgk aku bizi???ye mmg bizi..bizi jd lady photog ngn mmberku, kak lin sbb bos dh bg job utk snap candid2 moment2 di hari kejadian..gamba formal?dh ade org lain handle.. dan lg 1 akan ade xtvt ngap2 utk 4 jam bermula 9 am smpailah 12pm..ataupun smpai mkanan licin..eiii...sempat ke aku rembat mkan nih??biase photograper la org yg paling lmbt makan..-based on xperienced my hubby sbb pnh ikut gi weddshoot org kawin..owhh!!! tidakkkk..

makk x bole la nak bergaye sakan..pkai high heel..mau terpelecok kang di tgh khalayak ramaii..nehii..nehii...sarung seliper jamban udah..kelasss jugakk!!!

sempat snap gmba smlm b4 balik..kosong sbb sume dah balik..aku biase balik lmbt sbb xnak bersesak2 dlm lif..

under preparation..dah mcm deeparaya aku tgk..gasak laa..jnji meriah..

yg ni plak cm krismasraya..idea sape la nihh..

pelita di tgh2 kolam?owhh..klo terbakar senang padam gamaknye..

nak jugak interprem bersama deretan kusi utk para tetamu nnti..kompom berlaga bontot klo nk kluar msuk amek mknann ni..x pun cam ala ala kat barr gitu..meja dh ade cume xde kusi goyang-goyang jek..

sekian..nntikan n3 tentang kejadian harini...:D



Yours Truly ;P

1 Comments

Izwa Kamaruddin said…
tak sabar nk tggu gmbr makanan nyer!hiaayyaarrkk... :)