Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Wednesday, September 28, 2011

Saya masak, mereka makan

Assalamualaikum..

whoopppssss...bukan saya masak sorang2 okeh!!..tanpa bantuan mak tersayang, x siaplah ,eyh siap tp x brp nak sempurna la plan makan-makanku..hihi..owhh!!!sampai bile la harus aku bergantung pada mak untuk semua benda..arghhh...pedulik..selagi mampu, selagi ada, selagi tu la aku akan sedut segala ilmu pengetahuan dan pengalaman kt mak..ecehh..!!sebab bagi aku la kan..mak la org yang memasak paling sedap di dunia nan fana ni..tiada tolok bandingan tauu..wahhh...bukan selalu aku muji muji mak ni..hehe..kalaula die bace blog aku nih,kompom gua tersipu2 bebb..sebab tu aku sanggup terbang ke cheras nun semata-mata nak prepare mknan..kebetulan umah sewa aku kt shah alam akan blakout dlm 2-3 jam waktu siang tuh..so amek kesempatan la msk kt ceras kan..kan..kan..:D..nak tau ape menu yang dihidangkan ??sila scroll ke bawahh..



deretan menu yang dihidangkan
ns lemak+smbal ikan bilis mak,rendang ayam,lontong+ns impit

my fav desert


akak opis a.k.a jiran sebelah taman

ain jiran sebelah rumah n siti jiran dpan umah


kak mona jiran dpn rumah

jiran-jiran dpn rumah jugak..

sampai-sampai aku soh dorang tuju kt situ..hihi..

my luvly sis wif BIL..pembantu setia..:D

geng ms kat AIM dulu

geng AIM a.k.a team gunung kecuali bju belang tuh
 banyak lagi gmba yang x sempat nk snap..al maklumlah tuan rumah kebizian melayan tetamu/ mentopup mknan yang dh abih..sudahnye gamba tuan rumah sefamily pon tarakk..!!xpela, yang penting kami seronok melayan mereka..last but not least..thx korang sbb sudi hadir di majlis egemency nih..sbenarnye nak jemput rmai lg tp keadaan n masa yang padat..insyllah tun depan kalo ade rezeki akn ku jemput memane kwn2 x pnh smpai umah ku yang jauh di dalam utan nih..hihi..
Yours Truly ;P

2 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

x hajak dtg humah yek?hehehhee...

mrs puex said...

sori dear..utk jiran2 tetangge jek..

insyllh next time akn ku invite anda.. tungguuu.:D