tebiat sang somi!!

Assalamualaikumm..

hmm..mlm td aku dh thp kemalasan keletihan kemabukan terbaring jek dpn tivi..dann..owh lupe pulak nak minum susu..bile tgk sang somi tgh rilek2 tgk tivi, trusla ngengade mintak die buatkan susu..bukan nak menggedik tp dh x lrt..biase la klo dh terbaring tuh mmg ko akan mls la nk bngun kannn?? - sambil layan cite UNGUNYA CINTA kt Astro 104..

So mula la sesi conversation :

aku : " bang, tolong buatkan susu saya..1 cawan penuh tau!'
somi : ok. susu yee..1 cawan penuh yee??ok, jap jap..
Aireen nyampuk : " eyh, kakak minum shushu dlm botol, mama minum shushu dalam cawan kee??"
Aku : " ye sayang..gelak smbil sengih-sengih!


4 minit kemudian :







somi : " nahh!!







Susu Anmum Materna dlm botol Aireen??!!

aku : " diam x terkateee...nak nangiss pon ade tgk peel laki aku nih"
somi : " dh gelak guling-guling'
aireen : " Papa buat susu mama dlm botol kakak laa.."

tanpa membuang masa aireen pon ngamuk sbb guna die punye botol..gasak papa tuka blik msuk dlm cawan..haaa..hahahaaa..sengal x sengal la laki aku nih..adoiii..

taim nak minum, aku dipantau oleh aireen.. die siap tunggu sebelah soh aku abihkan susu tang tu jugak....harruu btol anak branak nih mlm td..

kesimpulannye : hepi walau dibuli smpai cm tuh skali..huhu...mak layankan jekk!!..


Yours Truly ;P

3 Comments

Anonymous said…
sabo je la aini oii..huhu - feminat no 1 blog ini!!
Chekpid said…
suami pritahin tu...kang tkde la minum tumpah2 :) habisssssss terus!!