Aritu Aku, Pastu Wardina, Skang Mawi Pulak..

Assalamualaikum..

X dapat tangkap ape yang aku nak critekan?

hmmm...peristiwa buruk kejadian pecah rumah. part aku xde la teruk sgt. barang dlm umah pon x byk mane lgipun dorg buat keje time aku pegi keje. cuma terkilan yang amat sangat 1 set kemera DSLR hubby untuk cari rezeki tambahan kami sekeluarga. xpela, bukan rezeki.. sesape yg blom bace kisah aku boleh klik sini : rumah kene pecah masuk

kes Wardina n family lain. lagi horor aku rasa sbb kejadian btol2 didepan mata. nauzubillah..malaysia skang dah rasa cam x selamat dah. berita lanjut bole klik sini : rumah wardina kene pecah masuk

Terbaru ni kes rumah Mawi pulak kene rompak pulak. kes lebih kurang sama cam wardina..siap dengan pedang samurai lgik..sekali hayun, kompom putus kepala..ya Allah..rasanya ekin  masih dlm pantang kot.nak tau berita lanjut bole klik sini : rumah Mawi kene pecah masuk


Tadi aku dpt kol dr mmber opis, katanya akak opis aku yg dok sblh taman aku nih kete pulak kene umpil kt pasar malam kg melayu subang .. abis la brg yang agak berharga kene rembat..sekejapan jek keje dorg nih..padahal kt pasar malam hokey..bila akak opis aku tanye kt org keliling, dorg bole ckp x prasan/ x nampak..hmmm..mybe org keliling dipulaukan kot..ntahlah..memang x selamat dah malaysia nih..

Ape ape pon, semoga kita semua sentiasa dilindungi Allah.. Semoga perompak-perompak tu mendapat balasan yang setimpal dengan perbuatan mereka.. aminn..

**akan extra berhati-hati dalam ape ape perkara..

Yours Truly ;P

0 Comments