Old Town White Coffee - Take Your Time

Assalamualaikum..

gamba mukadimah :



Last friday nite teman hubby jumpe team organizer utk event dorang kt unisel esoknya. Cadangnya nak blik terus cheras then biar hubby meet kwn2 die sensorang tp alangkah dahsatnye jem nk ke umah mak abah (ramai pakat-pakat nak blik kg kot) plus mak abah plak ade dinner ngn makcik pakcik kt shah alam..terpakse la ikut hubby meet team die..salah aku gak x infom awl kt dorg kan..sudahnye ank nak ke ceras, mak abah dah pon bertolak ke shah alam..baguss kann..hihi..walaupun penat ku gagahkan jugak.smbil sambil tu boleh la mencekik utk dinner kann..

Lokasi perjumpaan kt old town white cafe, taman prima, gombak..aku mls nak kaco dorg so duduk meja lain..deting berdua ngn lil aireen..nak jadikkan cite, aireen plak moody time tuh..mase kt dlm toilet, tah kenape tah die meroyan takmo kluar..mmg berangin tahap patratusjutakali dah..my hubby pon pelik apsal bini die x kluar2 toilet..ade la dlm 10 minit..member mulalah cuaks..hihi..tau takot kan?

Oleh kerana sifat garang baran sikit sikit ade jugak dlm jiwa nih, ku dokong gak si aireen yg tgh nangis tuh (ko bygkan org tgh peknen dokong budak molat itu,pergghh..sian adik kt dlm), trus gi kt hubby then amek kunci kete dannn...bermula la sesi antara mak dan ank..pepaham jek la kan..klo ank buat hal, tgh public lak tuh..so lokasi yang strategik adalah dalam kete..hikhik.. hati panas, perut lapa, ank pulak buat hal, hubby plak tgh meting ( sah2 la x bole nk kaco kan)..apelagik, misi tibai menibai secara manje dlm kete pon stat la..yela..kekadang dgn ank nih kene gak ditangan-tangankan..x la smpai penderaan..gile koo..setakat nangis sedu sedan sudahla ye dakk..??sape soh buat hal, kan dah kene setepek..

bila keadaan dh reda, hati mak dah puas ( bole?), sesi pujuk pon bermula..senang jek ngn dak aireen nih..umpan makan senyap la ko..hahaha..memula stanby susu ngn bantal..then ajk kluar dok kat meja, trus order.. kali ni saje aku soh aireen yg order sambil selak2 buku order tuh, yela, dh nangis mula la lapa.. aku pon layankan jek..kesian..hihii

so, menu yang kami order, oppsss aireen order :

menu aireen: curly noodle soup = mee megi upernye..mmg fav dak kenit nih..

menu aku : french fries ajek..

orderkan menu hubby skali : nasi lemak rendang ayam..layanss

air aireen : air hijau katenye = spirulina orange..sedap jugakla tp agak manis..

aku just amek ais lemon tea jek..(takde dlm gamba)

ini budak mood sudah marik..kejap jek moody nye tuh..sib baik..lege makk..

aku just makan french fries jek ke??oohh tidak..klo mkn secara berjemaah nih, aku adalah tukang DBKLnye..so portion aireen aku tibai skali..just mintak mangkuk kosong, sudu garfu sahaja tp tekak preggy mama ni susah dijangka..tekak takmo layan la plak sup sup nih..sudahnye pembaziran berlaku disitu..apekan daya..:(

sekian, coretan ringkas dari saya..:D

Yours Truly ;P

2 Comments

Unknown said…
header baru sgttt menarik cantik tertarikk okehh!
mrspuex said…
mamavogue : yekee??tenkiu very the much..:D