Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Wednesday, March 14, 2012

Suppliment Untuk Baby

Assalamualaikum..

Takde 1 pon entry khas pregnancy moment.. baru terperasan..hiikhikk..dah nak masuk week 20 dah..alahaii..
masa aireen dulu blog ni x wujud lgik..nak cite balik pon sure x ingat dah..ermm..rasa rasa cam perlu jek taruk sikit2 kann??just utk kenangan n review akan datang if preknen lgik la..insyllah klo ade rezeki..

Tadi baru order suppliment untuk baby..yela, masa kakaknye, aku amek..untuk adiknya, rs cam bersalah plak x amek..even dah lewat..mybe sbb tu kot aku dpt alah hebat sikit dr kakaknye..masa kakaknye, week 12 dh mula amek n alhamdulilah xde alahan teruk2..just manjer-manjer jekk..cume masa bersalin jek tidak ditakdirkan secara normal..x kesah pon kluar kot mane, janji anak n mama sihat dan selamat sudah..

Yang penting sama produk cam kakaknye..bukan x brani nak amek produk yang lain tp mybe dh sherashi bersama gitu..

Apekah suppliment itu??jeng jeng jeng..tunggu barang sampai nnti aku haplod ok..:D


Yours Truly ;P

5 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

best kan preggy ni?hehehee...

mamavogue said...

mak pun dah seminggu pening2 heheh..
xde makne nyer mama hakim oii.. toksah duk berangan!!

mrs puex said...

iwa: bestt...tp nebes tu tetap hado..:P

mrs puex said...

mamavogue: haaa...gi cek cecepat..:P

mamavogue said...

hihi.. kamu yg x sabo.
rileks ler dulu, sambil mkn asam boi nih hehehe..