Entry Hangin Pertama Dariku..

Assalamualaikum..


## Sesi lepas geram..sape yang makan hati, lantakkk...ade aku kesahh!!!

hmmm....**tarik napas dendalam..

1..2..3.. mula....

aku mmg btol2 x puas hati..nak buat sukan kemain jauh nun kt negeri di bawah bayu..pastuh pakse rela sume staff donate dgn amaun yang TELAH DITETAPKAN..klo x baya nama kluar memo...ape kess?? bulll shitttt!!!

Serius mmg aku x ikhlas & x halalkan donation aku tuh..dh xde bajet reti2 la buat kt tmpat dkt2..ni x..soh donate sbb nak support atlet2 +para penyokong..what the fakk laaaa...ko bukan atlet kebangsaan nak kene sponser..ko penyokong pon bukan nk sokong btol2 pon..stakat nak berjimba2 kt sane kannnn???sape-sape tu ntahla..aku x amek port langsung!!plissss....

Mmg bebulu ok..klo gaji cam JUSA bole la selamber jek kan..ni stakat cukup2 mkn jek..harapkan sokongan gaji dr laki jekk..mmg ptuihhhh laaa...

yess..aku emo..mmg aku emoo..x pnh2 aku emo dlm blog kan..haa..hambekk..ni julung2 kali aku EMO..hrp2 ni la entry EMO aku yang terakhir jugak..

Sendri paham la klo nek flight tu x turun-turun or ade musibah menanti..haaaa gasakkk..maknenye tu bukan aku sorg jek yg x halal, mmg ade org lain yang same pk cam aku cume x brann nak bersuara..

**hanya luahan perasaan kt blog jek sbb klo bersuara lantang nnti ade jek penyampai terhormat yang akan merepot..klo luahan aku nih pon tersebar jugak, maknenye ade la mambang yang bace blog aku n sebarkan dgn secara sukarela..itu ko punye pasal..jgn nak heret aku skali..

Sekian..mak jemah nak hangin kejapp...!!

Yours Truly ;P

0 Comments