Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Monday, May 14, 2012

Tak perlu berdebat LAH

Assalamualaikum..

memandangkan external hddku tertinggal kt umah maka byklah cite2 yang nak diceriterakan kt sini terbantut skit..x byk sgt tp bolehlah..jap aku listkan takut terlupa :


  • Gathering Reunion Sekolah Menengah batch 95-99
  • Dapat kad mother's day dari my lil aireen
  • kek besday aku
  • seefood time kt aroma ikan bakar, jeram
  • cerita tentang taiping [4-6 Mei 2012)
  • hal-hal lain ( ceh.dh mcm minit mesyuarat la plak)
mybe akan mengambil masa skit kot..tp xpela..janji ade entrykan..harap uols x bosan menunggu..

so topik utama aku nak ceritakan kt sini adalah tentang perdebatan antara imam muda dan ustazah pilihan kt siaran astro..sesape yag tgk cite ni rasenye tau dah kot..

tapi bg pendapat aku, rasanya x patut pon nak buat debat2 nih..macam-macam perkara yang tak logik dorang kluarkan..maklumla edisi spontankan..idea sume kluar tang tu jugak..

dah macam xde idea lain kot nak buat..ape pekdahnye nak debat2 antara lelaki n pompuan..banyak yang melalut jek..tu pendapat aku la..korang plak x taula kan..lain orang lain citarasanya..if blom tgk, cer usha-usha skit siaran tuh..

taknak melalut lelebih.kang ade yang kene gam kang..hikhikhik..

sekian, terima kasih..:D

selamat hari isnin..
Yours Truly ;P

1 comment:

:: Mrs.Eady :: said...

cepat la update....cepat la....cepat la...