Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Tuesday, June 26, 2012

yeayy..hadiah giveaway anjuran Sis Color Of Bitt dah sampai!!

Assalamualaikum..

1st time menang giveaway sepanjang menceburi bidang blog nih..weee..mak sukeee...

aku join giveaway nih :

aku menang top 3 pengomen paling tegar..yela..x penah pegi langkawi so byk la pertanyaan dr ibu merandung nih..tah bile plak dapat peginye..adoii...

So time kasih bebanyak kat kak B1tt sebab menganjurkan giveaway nih n bagi tip2 yang sangat berguna utk kami-kami yang x penah pegi sana.. sangat enjoy ok baca entry langkawi beliau..klo uols free silalah terjah..

So, nilah hadiah-hadiah yang berjaya sampai ke opis ku :

parcel

bungkusan comey - hadapan

blakang bungkusan ade card

hadiahnya : key chain, 3 bijik cekelat MARS - sedapp!!

ku tepek card beliau di dinding opisku..hihii..

Seronok gile..ni yang lg semangat nak join contest/giveaway nih..mane tau ade rezeki lagik ke kan??

Yours Truly ;P

4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

hehehehe....coklat ku dah habis di makan ~

mrs puex said...

ku tak bole mkn skang sbb jap lg ade check up kt klinik..dh setel sume bru setel..:D

ieedaz @ mama_isha said...

wah tahniah!!!! rezki baby tu :)

Bitt (doubleIS) said...

owhh terima kasih bebanyak...dan tahniah...ada cekup ehhh...makan later2 nanti hokeh :)