Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Tuesday, August 14, 2012

Buah Hati Hamba

Assalamualaikum..

Mereka ini adalah buah hati pengarang jantung hamba..


sejup bijik mata tgk mereka lena..sangat tenang. 
kakak wajibul ghunnah dgn susu n bantal
adek pulak wajib kene bedung ngn kain batik
baru lah mereka tido dengan sangat lena..

Terima kasih Allah kerana meminjamkan mereka untuk saya dan suami..
Mereka adalah Anugerah yang tidak ternilai..



Yours Truly ;P

6 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

mcm ni la yg iwa rasa dulu kini dan selama nyer...bergaduh la mereka bergelak lah mereka... :)

ieedaz @ mama_isha said...

memang tenang sgt tgk diaorang tdo mcm ni....

Cik mama said...

Anugerah yg tak ternilai, suka duka gelak tawa merekalaa yg menghiburkan.. aduss rindu kat anak sudahhh.. ^_^

mrs puex said...

kannnn?? bile sorang x terasa sgt..tp bile dh berdua tu yg semangat keibubapaan terlebih lebih..:D

♥ ROS ♥ said...

Memang tenang sgt tgk diorg tdo... Tp bila xtdo... Allah saja yg tau perasaan mak masa tu.. Ekekekek :p

mrs puex said...

ros : haa..tau xpe..segala mcm drh nak naik..hihihi...