Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Saturday, August 11, 2012

My Lil Aireen Is Turning 4 Today

Assalamualaikum..

11082008 - 11082012

Happy Birthday to my dearest Nur Aireen Qaisara Binti Mohd Azahari..
mama x pernah lupa kenangan 4 tahun lepas semasa melahirkan awak..
saat demi saat, detik demi detik menanti kelahiran awk ke dunia..
Semoga jadi anak yang solehah, bijak dan taat orang tua..
Semoga jadi kakak yang baik dan bertanggungjawab jugak yee..

mama still under confinement..can't do anything..
hari ni celebrate bestday lil aireen dengan sesimple yang boleh..tu pon plan terkejut terkejut.. jemput ahli keluarga terdekat jek utk memeriahkan suasana..
thx papa tlg belikan KFC juadah utk berbuka dan kek bestday kakak yg santek..
**mama melopong jek la tgk juadah yang ade..huhuhu..



Lets pictures tell the moments..:D











gamba agak berterabur..muke aku pon agak pucat..gasaklaa..:D
kakak hepi, mama n papa pon hepi jugak..
adek pon gud gud jugaks..legeee...tido sepanjang masa..
alhamdulilah semua berjalan dengan lancar..
thx a lot to my family members..

Yours Truly ;P

5 comments:

vidalsisah said...

Happy birthday to aireen. waaa...bila dpt baby baru? dah brapa bulan ek? comel la.

Chekpid said...

heroes yg beriya potong keknya. kakak airen je asyik tersepit kt tengah2 tu..tak silap gambo tahun lepas pun sama kahkahkah...

eh..u nampak kurus di dalam gambar itew. Confintment elok2 ye...cium bau dan telan air liur adalah terapi yg berjaya.

mamavogue said...

betul la chekpid, abang2 baju biru yang heboh pegang pisau nak potong kek..hihi

mrspuex, sekali lagi saya pesan silalah bertabah demi body mu..hihi

to Akak Aireen, Happy birthday! Nampak happy sangat even majlis simple..

ish panjang2 ni dah mcm buat ucapan raye plak!! huu..

eB said...

Happy birthday to Aireen.
wahhhhhhhhhhhh baby mkn comel :)

mrs puex said...

thx to all auntie yang wish utk my dear aireen..

kak chekpid : terapi itu sgt tidak menahan hokey..:D