Fenomena DURIAN CREPE

Semua orang sibuk bercakap pasal DURIAN CREPE..

Apekah itu ??

meh sini aku cite..oleh sebab aku dah makan, so aku sudah tau apakah makanannya itu..
kulit atas mcm lempeng. isi kat dalam pulak ade isi durian yang manis bersama cream yang sedap dap dap..
Sempat menerai durian dan mangga CREPE..
aku pon gedek gedek mau mau jugak..
apabila tekak kata NAKKK..trus secepat kilat mengorder kat kwn..
nasib baik ade kwn yang boleh buat ini CREPE..

Dalam ujan ko gagah pegi amek kat member..
kebetulan hari tu hari rabu. so hari rabu ade pasar malam..
memang akan sesat baghat la klo aku soh die hantar sampai depan pintu umah.
better aku yang kluar tunggu kat area umah AWIE nun..eyh AWIE tu org kg ai tau..hahah tetibe..

























1st try Durian CREPE (kuning) dan mango CREPE (oren)..

Ok, kasi close up sikit yee tuan-tuan dan puan-puan..ahaks..

























Yang ni durian CREPE..

























Yang ni mango CREPE..

Kesimpulannya adalah mcm korang mkn durian/mangga bersama cream yang dibaluti kulit mcm lempeng..gituu..
nak tau rasa? bole la pegi order..x tau kat mane nak order? bole pm saya..saya bole tolong belikan utk uols..COD di lembah klang ok??

Yours Truly ;P

1 Comments

Unknown said…
Macam nak bgtau satu donia..! Sayalah pencinta durian paling sejati ..!!
Jadi saya sangat mahu menerai crepe itu..hihi