Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Friday, December 28, 2012

Medela Swing digenggamanku

Assalamualaikumm..

Berkat kumpul duit dari masa pantang, berdikit-dikit, alhamdulillah akhirnya hajat telah terlaksana..

Dalam pale otak tingin sangat nak Medela Freestyler tapi mengenangkan x mampu nak melabur ribu riban kat pam, so medela swing pon sudah memadai..bak kata pepatah, ukur baju di badan sendri..huhu..

Ade rezeki beranak la lagi, xde rezeki, 2 orang jek la permata hatiku..

Sebulan jugak menunggu shipping dari UK..thx kepada seseorang yang sanggup tolong belikan n delivery trus ke opis pagi tadi..harga sangat murah dari pasaran.. sebab tu sanggup tunggu smpai sebulan..

Tak menyabar, trus test..memula pam pakai letrik kat surau..tadi lps lunch cuba kekdah bateri plak..

Dedua ok..alhamdulillah..syukur..rezeki utk bby airiel qa'id..

**semangat nak mengepam adalah berlipat kali ganda..stok ebm pon dah nak tenat tp blom tenat sangat laa..huhu..tambah tolak adelah dlm 25 botol..

So, finally sudah berada digenggamanku..

























Yours Truly ;P

4 comments:

Mama Vogue said...

chaiyok chaiyokk..!!
Demi Airiel Qaid ;-)

HeNRieTTa JoSe said...

Pernah tgk senior pkai...dah lpa jenamanya...tpi ok la...sng nk buat stok....

♥ ROS ♥ said...

wah dh berada dlm gengaman ea??
alhamdulillah :) ros hnya mampu medela harmony ja.hhahaah


**baru sempat blogwalking... sorry lama xjengukk..huhuhu

mamamia said...

aini, brape ni klo kat UK?? kot2 boleh menabung dr sekarang hehe