Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Wednesday, January 2, 2013

Tahun Baru Dengan Gelagat Anak-Anak

Assalamualaikum..

Azam 2013?
hmmm..hanya meneruskan kehidupan seperti biasa..
cume berharap kenangan yang pahit 2012 akan dibiarkan berlalu tanpa perlu ditoleh toleh ke belakang..
semoga 2013 ni ada sinar harapan yang baru untuk keluarga kecilku ini..semoga anak-anak membesar dengan sempurna bersama mama n papa mereka..
Semoga jodoh papa n mama dipanjangkan dunia dan akhirat..
Semoga amal ibadahku bertambah-tambah dan tidak dilalaikan dengan napsu donia semata-mata..

Cukup dah cite pasal azam-azam ni..

Tahun 2013 ni aireen dah nak masuk 5 tahun (besday dia ogos nnti).
Harini 1st day dia kat tadika..
Pepagi mcm biasa la berdrama taknak gi school..pakaikan bju cecantik,  tocang bagai pon x berhasil nokkss..
mak layankan ajekk..ajak papa temankan skali kakak gi tadika..moral of the support gituu..ecehhh..
sekejap pon jadikla janji mama n papa ada bersama-sama di hari pertama die masuk tadika..

cranky x cranky ke dia, ko tgk jek la gamba yang aku sempat snap tadi..

























Mata merah baru lepas nangis, muncung panjang berjeler menandakan die ni manjerr orangnye..

To kakak :
Semoga belajar rajin-rajin, jangan cepat mengalah dan teruskan usaha untuk berjaya..Jadi seorang anak yang boleh membanggakan mama n papa.
Mama n Papa always support u..

Yours Truly ;P

4 comments:

Zuraidah Butang said...

azam2..hehe selamat berazam...sy takde lgik azam ni..hehe

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alahaii...comel jer walaupun baru je lepas menangis yer...

salam kenal dari moon :)

mrs puex said...

zuraidah : xpe,truskan jek azam thn lpsp on ok gak..:D

moon : salam kenal dariku utkmu..:D

:: Mrs.Eady :: said...

alamak teringat trajedi lari dari tadika 5 thn duluuuuuuu :D