Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Friday, April 26, 2013

Perkembangan KAMI

Assalamualaikum..

Harini genap my lil hero 9 bulan..
Dah besar dah anak bujang mama ni..

Perkembangan setakat 9 bulan:
- Dah tumbuh 2 batang gigi..
- Dah ada kemajuan perangai : mengamuk sakan klo kita amek barang kat tangan die..geremm..
- blom boleh nak duduk sendiri..klo kita dudukkan lelama nnti die tersenget2..hihi..
- suka senyum meleret-leret..bajet ensem bergaya gituu..suweett..

gambar terkini budak 9 bulan nih:

bagi kayu drum utk ketuk dram tapi dia bantai gigit kayu tuh..haih..

takmo dok diam, mama ltk dalam bakul..senang skit nak monitor..huhu..    





Perkembangan si kakak :
 - semakin rajin mewarna. tak lupa jugak semakin rajin buat arts kat dinding..*tepuk dahi menengokkannye..
- semakin manja + notty..or mama semakin x menyabar kot?? *hari2 ketap bibir tgk die
- sifat ke'kakak'an semakin tinggi..tapi kadang-kadang sifat diktator kat adik semakin menebal..\

 Gambar terkini kakak :

kaler2 tu die pilih sendiri..nice la jugak..arts kat dinding tu pon die yang wujudkan..

Perkembangan mama :
 - target nak kurus semakin berjaya nampaknya..banyak kain baju kurung dah longgar..kikiki...
 - hidup semakin tonggang langgang sejak beranak 2..tapi tetap senyum melayan kerenah anak2. mungkin perlu manage timing kot..

Gambar terkini mama :

berjaya menyarung baju tahun 2007 - baju masa anak dara..vavavavava...

 Perkembangan papa :
 - semakin menjadi2 kesibukkannya..tiap2  minggu mesti kene ostesen..lgik kerap ostesen bila nak pilihanraya ni..**stress menengoknya..

Gambar terkini :
 takde. nampak ??? die mmg sibuk kann?? sob sob sob..

Ape pon perkembangan kami, kami harap kami dapat melaluinya dengan tenang..
go with the floww...

Sekian, terima kasih..

Yours Truly ;P

2 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Anak teruna dh ada gg...someinye....anak dara dh mkin begaya skang....tetap maintain kiut....mamanya? Bju zaman anak dara?bestnye.....

haidar abdullah said...

Mak Jeles nengokkan badan mu yg slim river

fitam!! bile aku nak kurus niehhh