Kondisi Jerebu Kat Shah Alam

Assalamualaikum..

Dok kat shah alam of kos la cite jerebu kat area kawasan aku kan..
Bagi aku teruklah jugak..
IPU setakat yang aku tau 156..mungkin akan bertambah or akan berkurang..
Berdoa kepada Yang Esa supaya turunkan hujan..

Moh tgk gamba yg aku snap kt opisku..
berhadapan ngn masjid negeri shah alam..
sebelum ni klo nak ketenangan skit jenguk ke sana..tenang la jiwa..
klo nak lebih extra kenelah masuk dalam kan..hihi..
melalut dah..

























seee...terukkan??
hanya nampak samar-samar jek kubah yang santek ituu..
padahal dekat jek dari opis aku nih..
bangunan-bangunnan kat blakang langsung dah ilang dah..
harap-harap jerebu akan cpt berlalu..
sakit dah tekak, perit dah kerongkong
shroott shrettt dah idung nih...


Yours Truly ;P

0 Comments