6 tahun dah

Assalamualaikum..

14072007-14072013

6 tahun dah usia perkahwinan aku n hasben...
Baru 6 tahun..
Banyakkk lagik pancaroba yang akan dan bakal kami lalui..bersama insyllah..

Sepanjang 6 tahun nih..
hmmm..suka, duka, gembira, sedih, keciwa dan mcm2 perasaan dah aku lalui..
sume ni mematang diri aku sebagai seorang isteri, ibu, anak yang terpisah ngn mak abah sbb dah kawin...
Tak boleh sgt nak manjer2 ngn abah sebab suami jeles..huahuahuaaa...

Ni baru 6 tahun..selalu terpikir akan tahun tahun mendatang..
Semoga Allah memberkati kehidupan alam rumahtangga aku..
Insyaallah..
Semoga dipermudahkan urusan aku, suami dan anak-anak..

small celebration masa berbuka puasa on 14072013 kat ceras..



























sepotong kek enibersari utk aku dan asben..cukuplah..
Alhamdulillah..

last but not least : saya sayang keluarga kecil saya sepenuh hati saya..



Yours Truly ;P

0 Comments